گوناگون

برنامه های اوقات فراغت کانون تربیتی فرهنگی ولایت سنندج آغاز شد

81221990 5796903

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سنندج در این آیین گفت: غنی سازی درست و صحیح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نقش موثری در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی دارد.

علیرضا قدیمی با تاکید بر ایجاد فضایی شاد و با نشاط برای جوانان و نوجوانان توسط دستگاه های اجرایی در ایام تابستان افزود: برنامه های این ایام باید به منظور یادگیری همراه با لذت باشد و جوانان و نوجوانان ما علاوه بر گذراندن اوقات فراغت خود، مهارت هایی را نیز فرا بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی تربیتی ولایت برای این ایام اظهار کرد: سال گذشته 840 نفر از مخاطبان ما از کلاس های مختلف خیاطی، کامپیوتر، جواهر سازی، گلسازی و برنامه قرآنی و فرهنگی کانون بهره مند شدد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) سنندج افزود: برای تابستان امسال نیز کلاس های مهارتی و حرفه آموزی، حفظ، ترتیل، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، آموزش سبک زندگی اسلامی و همچنین کلاس های مختلف ورزشی برای مخاطبین تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این برنامه ها، کلاس های دیگری نیز خارج از مجموعه و با همکاری سایر دستگاه ها برای مخاطبان برگزار خواهد شد گفت: این کانون علاوه بر ایام تعطیلات تابستان در تمام طول سال برنامه و کلاس های مختلفی را برای مخاطبان برگزار می کند.

قدیمی برگزاری دوره های مختلف آموزشی مانند فرهنگ آپارتمان نشینی برای خانواده ها، مهارت های زندگی، سبک زندگی اسلامی و غیره را از جمله برنامه های این کانون در ایام سال عنوان کرد.

وی همچنین با تاکید بر تلاش برای بهره گیری از برکات ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امید می رود بتوانیم در این ماه کاستی های معنوی خود را جبران کرده و توشه عظیمی برای آخرت خود ذخیره کنیم.

در این آیین چند برنامه فرهنگی و هنری توسط کارآموزان کانون فرهنگی تربیتی ولایت سنندج اجرا شد و در پایان از تعدادی مسوولان ادارات سنندج و کارآموزان کانون ولایت با دادن هدایایی تجلیل شد.ک/2

7348/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا