گوناگون

رييس کميته اخلاق: مربي منشوري نداريم

محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: حضور بازيکناني که روي بدنشان خالکوبي دارند در فصل نقل و انتقالات و عقد قرارداد اين دسته از بازيکنان از نظر کميته اخلاق بلامانع است.

رييس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال ادامه داد: کميته اخلاق به تخلف بازيکناني که خالکوبي دارند رسيدگي مي‌کند و آنها را بر اساس تخلفشان جريمه نقدي و محروم مي‌کند. محروميت اين بازيکنان بصورت قطعي و يا به صورت نوبتي به طوري است که از حضور در 2 يا 3 بازي محروم خواهند بود.

وي افزود: کميته اخلاق هيچ‌گاه رأي به محروميت مادام‌العمر يک بازيکن و يا مربي از صحنه‌ ورزش و فوتبال نخواهد داد و فقط در صورتي اين مجازات را در خصوص متخلفان اتخاذ مي‌کند که اشتباه آنها به پيکره‌ فوتبال لطمه‌ شديد وارد کرده و اسباب آبروريزي فوتبال کشورمان را فراهم کرده باشد. در اين صورت متخلف را به طور مادام العمر محروم مي‌کنيم.

محمدزاده تصريح کرد: کلماتي با عنوان منشور و منشوري که در گذشته مربوط به تخلفات بازيکنان فوتبال بوده است اکنون ديگر در فوتبال کشورمان جايگاهي ندارد و ديدگاه اعضاي فعال در کميته اخلاق در ابتدا اصلاحي و در صورت تکرار، تخلف تنبيهي به حساب مي‌آيد.

رييس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال اظهار داشت: همه‌ مربيان اجازه عقد قرارداد در فصل جديد را دارند. اگر مربيان در کميته اخلاق داراي پرونده باشند به تخلفات آنها رسيدگي کرده و مجازات نقدي و محروميت قطعي براي آنها اتخاذ مي‌شود. کميته اخلاق طبق قانون فيفا عمل کرده و به هيچ عنوان با آبروي افراد بازي نمي‌کند.

وي ادامه داد: عليپور در حال حاضر به عنوان دبير کميته اخلاق فعاليت دارد اما طبق قانون آيين‌نامه مصوب شده کميته اخلاق، از اين پس هيچ کس از سوي کميته اخلاق اعم از دبير و کارمندان حق مصاحبه با مطبوعات را نداشته و مسئوليت اطلاع‌رساني در کميته اخلاق فقط بر عهده رييس اين کميته است.

محمدزاده خاطرنشان کرد: از موضوع باقري‌نيا و اتفاقات پيش آمده در خصوص تيم نفت مسجد سليمان اطلاعاتي نداريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا