گوناگون

برگزاری طرح سپاس از علمداران حماسه در 19 شهر قزوین

نادر نصیری در آستانه فرارسریدن روز جانباز گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری یادواره 110 شهید خرداد ماه در استان خبر داد و اظهارداشت: همزمان با قیام 15 خرداد و سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(س) و گرامیداشت سالروز شهادت سید آزادگان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی و پدر بزرگوار ایشان یادواره 110 شهید خرداد ماه قزوین و حومه در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم ساعت 18 روز پنجشنبه 15 خردادماه در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین با حضور خانواده های شهدا برگزار خواهد شد.

وی با بيان اينكه طرح سپاس از علمداران حماسه از جمله برنامه‌هاي بنياد شهيد قزوين در روز جانباز است، اظهارداشت: در قالب اين طرح، مسئولان و معاونان بنياد شهيد و امور ایثارگران کلیهی شهرهای استان قزوين، همراه با ائمه‌جمعه، از خانواده‌های جانبازان در سراسر استان ديدار می‌كنند.

نصیری با اشاره به اينكه طرح سپاس از علمداران حماسه به صورت همزمان در كشور برگزار می‌شود، يادآور شد: اين طرح در 19 شهر استان قزوين با ديدار از 57 جانباز و خانواده‌ صبورشان اجرايی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: برگزاری همايش تجليل از جانبازان قطع نخاعی با مشاركت شهرداری قزوين در سرای سعدالسلطنه و اعزام جانبازان به اردوهای تفریحی و سیاحتی را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

وی همچنین گفت: به مناسبت سالروز قیام 15 خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و سید آزادگان حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی‌فرد و پدر بزرگوارشان، همچنین یادبود یکصد و ده تن از شهدای خرداد ماه قزوین و حومه، يادواره شهدای خرداد ماه استان قزوين روز 5 شنبه 15 خرداد ماه در حسينيه امامزاده حسين(ع)، برگزار خواهد شد.

نصیری به برگزاری مسایقه رالی در این ایام اشاره کرد و افزود: این مسابقه‌ تفریحی به منظور ایجاد فضایی فرح بخش برای جانبازان و خانواده‌های آنان برگزار شد که 170 تن از جامعه‌ هدف در قالب 54 خودرو به رقابت پرداختند.

برگزاری دعای کمیل در گلزار شهدای قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(س) و سید آزادگان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد و پدر بزرگوار ایشان، دعای روح‌بخش کمیل از این هفته در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: دعای روح‌بخش کمیل با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای استان و با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم خداجوی قزوین، از این هفته، همزمان با اقامه‌ نماز مغرب و عشا، در محوطه‌ گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس در گلزار شهدای قزوین و استقبال از کاروان‌های راهی مرقد مطهر حضرت امام، به عنوان برنامه‌های مرتبط با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا