گوناگون

زیرساخت‌های فرهنگی هنری دشتی متناسب با نیاز منطقه نیست

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان دشتی صبح دوشنبه در آئین افتتاح فرهنگ‌سرای شهر شنبه ضمن آرزوی توفیق برای کلیه خدمت‌گزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه دولت تدبیر وامید برای رهبر معظم انقلاب عمر با برکت از خداوند منان طلب کرد.

غلامرضا مهرجو با تقدیر از خدمات انجمن زنان نیکوکار مهتاب خیریه نیک گامان جمشید که بانی این کار خیردر شهر زلزله زده  شده اند افزود:حضور خیرین باعث تسکین آلام مردم این منطقه  شد و امیدواریم این آثار فرهنگی  در سطح شهرستان تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرستان دشتی از سه بخش و چهار شهر تشکیل شده است و به‌لحاظ استعداد و پتانسیل هنری از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که جا دارد توجه ویژه ای به این بخش معطوف شود.

مهرجو اضافه کرد: زیرساخت‌های فرهنگی هنری شهرستان متناسب با نیاز منطقه نیست که این زیرساخت‌ها باید اصلاح شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با رویکرد جدید دکتر ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعتبارات ویژه ای به این بخش داده شود وحرکت جدیدی را در عرصه فرهنگ و هنر آغاز نمائیم.

فرماندار دشتی با تاکید بر فعال شدن بخش خصوصی در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: قطعا کمک‌های دولت به تنهایی نیازهای هنرمندان را تامین نمی‌کند لذا انتظار می‌رود بخش خصوصی فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا