گوناگون

فرماندار دلفان از عزل و نصب هاي بدون هماهنگي با فرمانداري انتقاد كرد

علي باقري در گفتگو با مهر اظهار داشت: متاسفانه مشاهده مي شود بعضي مديران كل بدون هماهنگي اقدام به عزل و نصب هاي مدیران ادارات اين شهرستان مي كنند و بعد از معرفي به ما اطلاع مي دهند .

وی با اشاره به اينكه خيلي از مديران، ساكن در شهرستان نيستند و اين موضوع علاوه بر اينكه براي خودشان مشكل ایجاد می کند موجب كندي خدمات رساني به مردم منطقه نيز مي شود افزود: اميدواريم مسئولان نسبت به رفع اين موضوع نيز اقدام جدي را به عمل بياورند.

باقری همچنين با انتقاد از اينكه يكي از مشكلاتي كه گريبانگير ادارات اين شهرستان شده است تعيين سرپرست موقت براي بعضي از ادارات توسط مديران كل است اظهار داشت: اين موضوع باعث مشكلات فراواني براي ادارات شده است به گونه اي که سرپرست با این قدرت تصميم گيري نمي تواند پاسخگوي نياز مردم باشد.

وي در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اينكه ارتقای نظم و امنيت اساس كار ما لست اظهار داشت: بدون نظم و امنيت عدالت محقق نخواهد شد و لازم است دستگاههاي اجرايي و ارگان هاي دولتي با دستگاههاي نظامي و امنيتي بيش از گذشته همكاري مستمري داشته باشند.

فرماندار دلفان همچنین با انتقاد از وضعیت طلاق در اين شهرستان افزود: مي بايست مراكز مشاوره قبل از ازدواج و قبل از طلاق در اين شهرستان تقويت و گسترش پيدا كند تا بتوانيم از اين مشكل تا حدودي جلوگيري كنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا