گوناگون

مسابقات لیگ کاراته شوتوکان استان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر،لیگ کاراته شوتوکان wskf استان بوشهر با نام خلیج فارس صبح پنجشنبه باشکوه بسیار و با استقبال کم نظیر کاراته کاها در سالن حوادث گناوه آغاز شد.

هفته اول لیگ کاراته در حالی برگزار شد که کاراته کاهای بندر گناوه در بخش کمیته (مبارزه) رده نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان رده‌های برتر را کسب کردند.

همچنین در بخش جوانان کاراته کاهای بندرریگ نیز رضا امیدی توانست رده نخست را در هفته اول لیگ خلیج فارس کسب کند.

در بخش کاتا (فرم) به ترتیب محمد پارسا، حسین پارسا و محمدحسین آزاد به ترتیب رده های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات اول در بخش کمیته (مبارزه)

رده نونهالان نیز یزدان احمد حسینی  از بندر گناوه، محمدرضا طاهری از بندر گناوه و علیرضا موسوی از بندر گناوه و امیر حسین عبدامامی از بندر ریگ مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن – 30 کیلوگرم حسین پارسا از بندر گناوه، مسعود آزاد از بندر گناوه و حسین عباسی و محمد پارسا از بندر گناوه به صورت مشترک به مقام سومی رسیدند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن    45_ کیلوگرم عباس نوشادی، نادر عبدالشیخی، محمدرضا عبدالهی و در رده جوانان نیز در وزن  55_کیلوگرم رضا امیدی، قاسم برادران و محمد حیدری به مقام های اول تا سوم این وزن ها دست یافتند.

در رده سنی بزرگسالان و در وزن +75 کیلوگرم مجید همتی، مجتبی همتی به مقام نخست و دوم و امیر دریائیان و سینا سقایی به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در بخش کاتا نیز به ترتیب آقایان محمد پارسا، حسین پارسا و محمد حسین آزاد مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و سرپرست لیگ نیز امید بهمنیاری و سرداور این دوره از مسابقات اقای حسین تردیده بودند.

رنکینگ کلی مرحله اول لیگ در هفته جاری به طور کامل برای همه شرکت کنند گان اعلام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا