گوناگون

آذربایجان غربی با بوی شهداعطرآگین شد/ تجدید بیعت با آرمان‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک این شهدا با استقبال مردم مرزنشین و نیز رئیس ستاد تفحص شهدای کشور، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امام جمعه و فرماندار پیرانشهر، امام جمعه سردشت و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ساعاتی پیش وارد خاک میهن شد.

این شهدای والامقام در عملیات های والفجر 2 و 4، کربلای 7 و 4، قادر و نصر به شهادت رسیده اند که به همت کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق مختلف اقلیم کردستان عراق تفحص شده اند.

پس ورود پیکر پاک و مطهر 45 شهید تازه تفحض شده هشت سال دفاع مقدس با برگزاری آیین های ویژه ادای احترام، به شهرستان پیرانشهر انتقال پیدا می کنند.

تدفين شهداي دانشگاه آزاد ملاير

پیکر این شهدای والا مقام، در شهرستانهای نقده و ارومیه نیز مورد استقبال قرار گرفته و پس از اجرای برنامه های خاص، عصر روز جمعه به تهران انتقال داده می شوند.

این کاروان، دومین کاروان شهدای تازه تفحص شده ای است که در سال جاری از طریق مرز تمرچین پیرانشهر به ایران اسلامی وارد می شود.

پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی، هم مرز با کشور عراق و در 145 کیلومتری مرکز استان واقع شده است این استان در طول هشت سال دفاع مقدس نقش ارزنده ای در دفاع و صیانت از ارزشهای انقلاب و اسلام را برعهده داشته و امروز نیز مزردار انقلاب و اسلام در برابر تمامی دشمنان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا