گوناگون

برگزاری کاروان های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور در فریدونشهر

سید حمیدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار مهردر فریدون شهر با اشاره به برگزاری کاروان های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور، اظهارداشت: با تغییر رویکرد کاروان های نیکوکاری سعی شده تا مشارکت اعضای محلی بیشتر شود و تنها به توزیع اقلام دارویی و سبد کالا محدود نباشد.
 
وی ادامه داد: برگزاری کاروان نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور ، برای توانمندسازی کانون های روستایی از طریق کانون های دانشجویی،مشارکت اعضا در اجرای طرح آگاه سازی و پیشگیری از حوادث و سوانح، اجرای فعالیت های بشر دوستانه و عام المنفعه و غیره است.
 
رئیس جمعیت هلال احمر فریدون شهر تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه و مناسب این ایام از قبیل مولودی خوانی و نیایش، مراسم سوگواری، بیان مسائل دینی و احکام و همچنین طرح همای رحمت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان فعالیت های بشردوستانه از قبیل اهدای خون و ترویج فرهنگ اهدای عضو برگزار می شود افزود: موضوع اهدای عضو و پیوند آن یکی از مهمترین و اصلی ترین ابعاد کمک رسانی به انسان های نیازمند است که هلال احمر با حفظ کرامت انسانی در قالب تامین سلامت و احترام به انسان های نیازمند، پا به این عرصه بشر دوستانه نهاده است.
 
موسوی از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در پایگاه های فرهنگی و آموزشی جمعیت هلال احمر فریدون شهر خبر داد و تصریح کرد: این طرح با شعار نشاط و پویایی از 19 خرداد همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان شروع شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.
 
وی گفت: در طرح غنی سازی اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان آموزش امداد و کمک های اولیه، چادرزنی، اسکان اضطراری، آموزش مهارت های زندگی، قران و معراف اسلامی و غیره برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا