گوناگون

بهزیستی نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات اقشار آسیب پذیر دارد

81241396 5829798

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از استانداری اردبیل ، مجید خدابخش در نشستی با کارکنان بهزیستی اردبیل با قدردانی از زحمات فعالان و کارکنان بهزیستی استان در ارائه خدمات به محرومان ، نیازمندان و معلولان تلاش و فعالیت در این بخش را نیازمند عشق و علاقه دانست.

وی افزود: فعالیت در بهزیستی منشاء خیر و برکت بوده و سختی و تنوع کار در این بخش جز با داشتن قلبی رئوف ، مدیریت فشارهای روانی و بالا بردن ظرفیت تحمل ممکن نیست.

وی اظهار کرد: در دین اسلام به رفع نیازهای مردم تاکید فراوان شده و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و در انجام وظیفه و ارائه خدمت به دیگران رضای الهی را در نظر بگیریم.

وی همچنین با اشاره به این که با مدیریت خشم و فشارهای روانی تحمل و سعه صدر بهتر می توانیم به نیازمندان کمک کنیم گفت: هدف گذاری اساسی دولت تدبیر و امید در اجرای سیاست ها و اولویت های اقتصادی خود حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی است.

وی افزود: مسوولیت این سازمان از بدو تولد تا دوران سالمندی یک فرد ادامه دارد و از این رو کار کردن در این سازمان سخت و طاقت فرسا است.

خدابخش با بیان این که کمک رساندن به همنوع فضیلت بزرگی است و در قرآن و روایات و احادیث سفارش زیادی به آن شده است بیان کرد: این کمک باید به حال کمک گیرنده مفید باشد و موجب ناراحتی او نشود.

وی افزود: فراهم کردن امکانات برای معلولان جسمی – حرکتی ، نابینایان ، ناشنوایان ، عقب ماندگان ذهنی و سالمندان در زندگی اجتماعی برای آنها دلگرمی ، اعتماد به نفس و نشاط و امید می دهد.

رویا احمدیان ، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این جلسه گزارشی از رسیدگی به مشکلات محرومان ، معلولان ، ایتام ، زنان بی سرپرست ، کمبود نیروی انسانی ، نبود اعتبارات لازم و کسب رتبه پنجم این سازمان در تحقق برنامه های راهبردی ارائه کرد.

8123/594/530

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا