گوناگون

بیداری جهان اسلام مدیون افکار امام است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی قاضی عسگر بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت 15 خرداد در مدرسه خاتم الانبیاء بابل اظهار داشت: در زمانی که کسی از ارتباط  رژیم شاه با اسرائیل  خبر نداشت امام این ارتباط  را فاش کرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه 15 خرداد 42 سرنوشت کشور را رقم زد بیان داشت: بازبینی وبررسی حوادث مهم کشور درپیشبرد نظام امری ضروری است ،انقلاب را روحانیت،مرجعیت و شخص امام راحل و مردم متدین رقم زدند و اگر مردم متدین نبودند حکومت استبدادگران در کشور استمرار می یافت.

قاضی عسگر جهان را بازیچه دست یهود و صهیونیسم  برشمرد و گفت: وزیر امور خارجه آمریکا در مذاکرات 1+5  با نظر نتاهیائنو شرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه موضع گیری امام در برخورد با حوادث تداوم انقلاب را رقم زد، خاطر نشان کرد: امام (ره) به شدت با اسرائیل مخالفت می کرد و به هیچ عنوان  در صدد آشتی با او برنیامد تا جائی که روابط پنهانی رژیم شاه با اسرائیل را فاش کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با تکیه برعلم، فقه،تفسیر، عرفان، فلسفه و علوم دیگر به عنوان یک مدیر سیاست مدار،نهضتی به پا کرد که در جهان بی سابقه بود.

وی با اشاره به اینکه  امام از دستهای پلید اسرائیل در سیاست بین المللی  آگاه بود خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با موضع گیری در برابر اسرائیل بارها اعلام نمود  ملت ایران مخالف بیعت با اسرائیل است.

قاضی عسگر اذعان داشت: به فرموده امام راحل ملت ایران همچون گذشته در مقابل اسرائیل ایستاده وهرگز با او بیعت نخواهد کرد.

وی بیان داشت: آمریکا در سوریه میلیاردها تومان هزینه کرد تا این کشور را زیر سلطه خود درآورد اما با مدد خداوند وحمایت ملت ایران تمام توطئه های آمریکا در سوریه ، لبنان و غزه با شکست مواجه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا