گوناگون

بیش از هفت هزار زائر مرقد امام راحل به مراکز درمانی اورژانس مراجعه کردند

81189151 5739609

«رضا دهقان پور» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد 42 نفر به بیمارستان های تهران منتقل شدند و مابقی به صورت سراپایی در مراکز درمانی مستقر در مرقد مطهر درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اغلب مراکز درمانی مستقر تا اواخر شب چهارشنبه فعال هستند، اظهار کرد: اورژانس با امکانات و نیروهای امدادی، کاروان زائران مرقد امام راحل را تا مقصد همراهی می کند.

رییس مرکز اورژانس تهران بیان کرد: سه بیمارستان صحرایی، چهار کمپ اصلی درمانی و 20 درمانگاه موقت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل راه اندازی شد تا خدمات درمانی اولیه را به زائران ارایه شود.

دهقان پور اظهار کرد: یکهزار و 300 نفر شامل پزشک و کارشناس امداد در این مراکز مستقر شدند که 200 نفر آنان از نیروهای امدادی اورژانس تهران بودند.

وی با اشاره به آماده باش تمامی بیمارستان های تهران برای ارایه خدمات درمانی مطلوب به زائران مرقد مطهر امام راحل ، افزود: تمامی مراکز درمانی آموزشی کشور نیز در حالت آماده باش بودند.

به گفته دهقانپور 300 دستگاه آمبولانس در حرم مطهر امام خمینی(ره) مستقر شدند که از این تعداد 60 دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس تهران خدمات درمانی اولیه و انتقال به بیمارستان ها را برعهده داشتند.

تهرام/1109/519/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا