گوناگون

بیمارستان دولتی نهم دی تربت حیدریه نیاز بیشتری به امکانات پزشکی دارد

81221060 5795341

دکترˈمحمدرضا بهروزˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به مراجعه بیماران شش شهرستان اطراف به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه، تجهیز آن به دستگاه های پیشرفته پزشکی بخصوص ˈ ام آر آیˈ بسیار ضروری است زیرا عدم وجود آنها باعث شده تا بیماران به مرکز استان مراجعه کنند.

وی گفت: در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه سه رشته تخصصی در بخشهای زنان و زایمان، بیهوشی و جراح عمومی به صورت دائم و شبانه روزی خدمات پزشکی ارایه می دهد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، اظهار کرد: مردم از اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت دارند و خدمات بهداشتی با کیفیت بالا به آنان ارایه می گردد. بهروز با اشاره به تلاش مداوم ستاد طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برای رفع مشکلات و موانع موجود، افزود: همه وظیفه داریم در کاهش مشکلات مردم و خدمت موثر به آنان که افتخاری ارزشمند است، تلاش فراوان داشته باشیم.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی مطلوبی در جهت اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطح شهرستان تربت حیدریه صورت گرفته و مردم هم استقبال خوبی از این طرح داشتند.

او گفت: در جهت بهتر اجرا شدن طرح تحول نظام سلامت، نظارت جدی بر کار پزشکان و پرستاران در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

2691/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا