گوناگون

تاج: اميدوارم براي اولين بار تيم ملي صعود کند

به نقل از سايت سازمان ليگ، نشست سازمان ليگ فوتبال ايران و شرکت کانون ايران نوين مجري انحصاري تبليغات محيطي فوتبال براي تعامل و هماهنگي هرچه بهتر براي برگزاري مسابقات فصل آينده فوتبال کشور از جمله ليگ برتر ، رقابت هاي دسته اول برگزار شد.

در اين مراسم مريم شفيعي مدير عامل، سپهر سيفي قائم مقام شرکت کانون ايران نوين ،سيد محمد هادي آيت اللهي نايب رييس اول،مهدي تاج نايب رييس دوم فدراسيون فوتبال و رييس سازمان ليگ، حسين عسگري رييس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال، محمد رضا ساکت مشاور عالي سازمان ليگ ،غلامرضا بهروان رييس کميته مسابقات ،سهيل مهدي مدير توسعه و فني سازمان ليگ حضور داشتند.

نايب رييس فدراسيون فوتبال در اين مراسم ضمن تبريک موفقيت اخير تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني بيان کرد: موفقيت‌هاي اخير ورزش در جام جهاني فوتبال و واليبال فضاي کشور را متفاوت کرده است و اين تفاوت حتما در صنعت تبليغات نيز تاثير گذار خواهد بود .

مهدي تاج افزود: تيم ملي فوتبال ايران در اين دوره براي اولين بار به عنوان تيم اول از مرحله گروهي به جام جهاني صعود کرد، براي اولين بار هم در اولين بازي مرحله مقدماتي جام جهاني هم شکست نخوردو امتياز بدست آورد و اميدواريم که براي اولين بار نيز از گروه خودش به مرحله بعدي جام جهاني 2014 صعود کند.

اين مقام مسئول اظهار کرد:فوتبال با هيچ پديده اجتماعي قابل مقايسه نيست و اين رشته ورزش نيست بلکه يک صنعت است اکنون ما شاهد هستيم که يک بازي تيم ملي فوتبال کشور را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد .

رييس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت:امروز بواسطه حضور تيم ملي در جام جهاني بيشتر صفحات روزنامه ها به اخبار اين رشته اختصاص يافته و همچنين برنامه‌هاي متعدد تلويزيوني به ويژه برنامه‌هاي جام جهاني اختصاص داده شده است. اکنون عمده بازيکنان تيم ملي از دل ليگ فوتبال ايران بيرون آمده‌اند و اين نشان از تاثير ليگ در اين تيم است.

تاج افزود:اميدواريم فصل آينده ليگ پر بازده و پويايي داشته باشيم و بدون شک ليگ جوان خواهد شد،ميانگين دوندگي بازيکنان ما در ليگ بين 5/4 تا 7 کيلومتر بود اما در بازي مقابل نيجريه بازيکنان تيم ملي نزديک به 12 کيلومتر شده است که نشان دهنده آن است که اتفاق خوبي در فوتبال در حال رخ دادن است.

نايب رييس فدراسيون فوتبال گفت:از اين که کانون ايران نوين شريک تجاري سازمان ليگ فوتبال ايران شده است خوشحال هستم ،روند انتخاب اين مجموعه به عنوان نماينده انحصاري تبليغات محيطي فوتبال در سلامت کامل بود و با برگزاري مزايده اين کانون انتخاب شد.

وي اظهار کرد:مبلغ 160 ميليارد تومان براي اين قرارداد 2ساله اتفاق خوبي است که حاصل زحمات همه باشگاه‌ها بود و بايد آثار آن در باشگاه‌ها و ليگ ديده شود .

تاج بيان کرد:سازمان ليگ فوتبال ايران همه ساله 6 هزار مسابقه برگزار مي‌کند که اتفاق بزرگي به شمار مي‌رود،اميدواريم بتوانيم با همکاري تمامي مسئولان و دست اندرکاران برگزاري مسابقات بستر مناسبي را براي تبليغات فراهم کنيم.

رييس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت:بسياري از هزينه‌هاي سنگين فوتبال از در آمد حاصله از بخش تبليغات محيطي و حق پخش تلويزيوني تامين مي‌شود و بايد براي موفقيت در اين زمينه گام‌هاي موثري برداريم .

درادامه اين مراسم مدير عامل شرکت کانون ايران نوين گفت: تلاش همکاران ما بر اين استوار بوده است تا همواره در عرصه تبليغات با در نظر گرفتن کيفيت و استاندارد برترين باشد.اين مجموعه 23سال سابقه فعاليت در امر تبليغات را در کشور بر عهد دارد و اکنون با 70 برند معتبر اقتصادي همکاري مي‌کند.

مريم شفيعي افزود:اکنون کانون ايران نوين در عرصه هاي مختلف تبليغاتي از جمله صداو سيما،بيلبورد هاي شهرو مترو فعاليت مي‌کند.

وي بيان کرد: اميدوارم بتوانيم در فوتبال نيز متفاوت باشيم اين رشته ورزشي پر طرفدار حلقه مفقود اين کانون بود که اميدواريم با فعاليت‌هاي در اين زمينه انجام شده است شان فوتبال را حفظ کنيم.

مدير عامل شرکت کانون ايران نوين اظهار کرد:ما واسطه بين بنگاه هاي اقتصادي و فوتبال خواهيم بود و بطور حتم مي‌توانيم در اين راهي که در پيش گرفتيم موفق شويم.

شفيعي گفت:ما قصد داريم نوع تبليغات در فوتبال را که تا پيش از اين در ورزشگاه‌ها رايج بود تغيير دهيم و آن را به استاندار‌هاي جهاني نزديک کنيم.

وي افزود:پيش از اين تبليغات محيطي در ورزشگاه ها نامنظم وبا فرم مشخصي ارائه نمي‌شد اما قصد داريم آن را ساماندهي کنيم بطورمثال در بازي‌هاي خارجي همانطور که تماشاگران از بازي‌هاي با کيفيت آن لذت مي‌‌برند تبليغات منظم آن هم قابل تامل و الگو برداري است.

شفيعي تاکيد کرد: براي رسيدن به اين هدف داشتن تعامل در تمامي سطوح مديران لازم و ضروري است تا اين موفقيت رقم بخورد بدون شک اين در آمد بدون کمک شما محقق نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا