گوناگون

تاج: کي‌روش ماندني است

مهدي تاج در مورد تقويم ساليانه فصل آينده فوتبال گفت: هيات رئيسه سازمان ليگ تصويب کرد که برنامه ليگ ساليانه اعلام شود که اين اتفاق بسيار خوب براي باشگاه‌ها و فوتبال ما است. در تقويم ساليانه‌اي که تنظيم کرده‌ايم برنامه‌هاي تيم ملي و کي‌روش و همچنين برنامه بازي‌هاي اميد و جوانان ديده شده است و به تمامي روزهاي فيفا توجه کرده‌ايم.

به نقل از فارس، نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اعتراض برخي به قانون بودجه براي باشگاه‌ها و اينکه اين قانون دور زده مي‌شود گفت: اين قانون نيازي به دور زدن ندارد زيرا ما براي قرارداد بازيکنان سقف نگذاشته‌ايم که بخواهند عددي را به ما اعلام کنند و عدد ديگري را به بازيکنان پرداخت کنند. سقف بودجه باشگاه‌ها براي مقابله با بدهي انبوه باشگاه‌ها است زيرا برخي از باشگاه‌ها بدهي‌هاي سرسام‌آور دارند و ما با اين قانون از افزايش بدهي‌هاي باشگاه‌ها جلوگيري کرده‌ايم و اينکه حداکثر 15 تا 18 ميليارد تومان هزينه کنند.

تاج تاکيد کرد: اعلام بودجه باشگاه‌ها الزام AFC هم هست البته 3، 4 باشگاه که اتفاقا بدهي‌هاي انباشته زيادي هم داشتند مي‌خواستند بودجه بيشتري در نظر بگيرند که ما به آنها تذکر داديم که در نهايت 15 تا 18 ميليارد تومان مي‌توانند بودجه داشته باشند.

تاج در مورد وضعيت نفت مسجدسليمان و اينکه اين تيم زيرساخت‌هاي لازم را براي ليگ برتر خواهد داشت يا نه گفت: نفت مسجدسليمان مي‌تواند بودجه مورد نيازش را تامين کند اما اين تيم بايد در جذب بازيکن حواسش را جمع کند و بازيکناني را بگيرد که در ليگ برتر بمانند. در بحث زيرساخت‌ها نيز کارهاي خوبي در اين باشگاه انجام شده است.

رئيس سازمان ليگ در مورد بازار نقل و انتقالات گفت: بازار نقل و انتقالات بازار آرامي است و 14 روز ديگر فصل نقل و انتقالات به پايان مي‌رسد.

تاج در مورد ماندن و رفتن کي‌روش و اختلاف نظري که بين مربيان و او پيش آمده گفت: به عقيده من کي‌روش ماندني است و شرايط ما را مي‌پذيرد اما ما بايد احترام مربيان ايراني را هم حفظ کنيم زيرا آنها در ليگ ايران زحمت مي‌کشند و بازيکنان را براي حضور در تيم‌ملي آماده مي‌کنند. بسياري از بازيکنان تيم‌ملي محصول زحمات مربيان ايراني هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا