گوناگون

بيگ‌زاده با استقلال به توافق نهايي رسيد

هاشم بيگ‌زاده، يکي از ملي‌پوشان استقلال پس از رايزني‌هايي که با نظري‌جويباري داشت، براي ماندن در جمع‌ آبي‌ها و پوشيدن پيراهن اين تيم با آبي‌پوشان به توافق رسيد. قرار است قرارداد بيگ‌زاده فردا (دوشنبه) با استقلال براي فصل آينده رقابت‌هاي ليگ برتر به ثبت برسد.

بر اين اساس او نخستين ملي‌پوش آبي‌پوشان است که در رقابت‌هاي فصل آينده همچنان در اين تيم بازي خواهد کرد.

رقم پيشنهادي آندرانيک تيموريان به استقلال چقدر است؟

آندرانيک تيموريان براي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال از باشگاه استقلال درخواست افزايش 20 درصدي قرارداد سال گذشته‌اش را داشته است. به دنبال‌ رايزني‌هاي مکرر مسئولان باشگاه استقلال با آندرانيک تيموريان، او درخواست افزايش 20 درصدي قرارداد سال گذشته‌اش را با آبي‌پوشان براي حضور در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر داشته است.

قرارداد تيموريان سال گذشته با باشگاه استقلال حدود دو ميليارد و 450 ميليون تومان بود که او خواستار افزايش 20 درصدي اين مبلغ براي فصل جديد شده است.

بهرام افشارزاده در گفت‌و‌گو با ايسنا با تأييد اين خبر گفت: باشگاه استقلال تمايل دارد که تيموريان را براي فصل آينده در تيم حفظ کند. مبلغ پيشنهادي او و درخواستش براي افزايش 20 درصدي قرارداد سال گذشته براي باشگاه استقلال سنگين است و امکان پرداخت اين مبلغ را نداريم. از او خواهش کرده‌ايم که رقم پيشنهادي را کاهش دهد تا بتوانيم همچنان در خدمت او باشيم. در غير اين صورت امکان تمديد قرارداد را نخواهيم داشت.

نهايي شدن فهرست بازيکنان استقلال تا سه‌شنبه

ترکيب تيم فوتبال استقلال تا سه‌شنبه قطعي خواهد شد. آبي‌پوشان سه‌شنبه براي برپايي اردوي تدارکاتي 10 روزه راهي ترکيه خواهند شد. بر اين اساس مسئولان اين باشگاه قصد دارند ترکيب نهايي آبي‌پوشان را تا سه‌شنبه پيش از اين سفر مشخص کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا