گوناگون

رحماني: از ام‌صلال پيشنهاد دارم

بختيار رحماني در مورد اينکه چه زماني به تمرينات فولاد خوزستان اضافه مي‌شود عنوان کرد: شايد از اردوي اهواز به تمرينات بروم البته هنوز خبري نشده و کسي با من تماس نگرفته است يک مقدار پايم درد مي‌کند و منتظر روزهاي آينده هستم.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود با باشگاه ام‌صلال قطر به توافق رسيده است عنوان کرد: مسئله توافق را الان از زبان شما شنيده‌ام البته بحثي در مورد باشگاه ام‌صلال مطرح شده که مدير برنامه‌هايم در جريان است، نمي‌دانم اين صحبت چگونه به بيرون درز کرده است.

به نقل از فارس، هافبک فولاد خوزستان در مورد اينکه آيا قراردادش با فولاد خوزستان مشروط به توافق مالي است عنوان کرد: بله يک سال ديگر با فولاد خوزستان قرارداد دارم که مشروط به توافق مالي است.

رحماني در مورد اينکه آيا به حضور در ليگ قطر علاقه دارد اظهار داشت: موضوعي که در اين مورد مطرح است اين است که کشور قطر امکانات بسيار بهتري نسبت به فوتبال ايران دارد. ورزشکاراني که به قطر رفتند از امکانات خوب زمين و ورزشگاه‌هاي قطر رضايت دارند شايد ما از لحاظ فوتبالي نسبت به قطر قوي‌تر باشيم اما آنها امکانات بهتري دارند. دوست دارم به قطر بروم اما نه به هر شرايطي. مسئله پول چندان مهم نيست و بيشتر به دنبال پيشرفت هستم.

وي در پاسخ به اين سوال که چقدر احتمال دارد که اين توافق نهايي شود عنوان کرد: بايد شرايط مذاکره را سنجيد تا ببينيم در آينده چه پيش مي‌آيد.

رحماني در مورد اينکه شايعه شده يکي از شرايط او براي ماندن در فولاد خوزستان جذب ايمان موسوي است اظهار داشت: به خدا قسم اين حرف صحت ندارد شايد شما اين مطلب را اشتباه خوانديد تنها کسي که به ذهنم نمي‌رسيد به فولاد بيايد ايمان موسوي بود. من اعلام کردم با توجه به اينکه سال‌ها در فولاد هستم مي‌توانم براي جذب برخي بازيکنان مشورت بدهم اما تازه همين ديروز متوجه شدم که ايمان موسوي به فولاد خوزستان آمده است. اصلا نمي‌دانستم او آزاد است يا نه.

کاپيتان فولاد خوزستان در پايان در مورد اينکه آيا به نظر او ايمان موسوي مي‌تواند در فولاد خوزستان موفق شود خاطرنشان کرد: فولاد به حضور يک مهاجم گلزن نياز دارد. ما مهاجمي مثل لوسيانو پريرا مي‌خواهيم که بتواند به خوبي گلزني کند. اميدوارم ايمان موسوي بتواند به ما کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا