گوناگون

تارتار: از بازيکنان جوان تست مي‌گيريم

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز، مهدي تارتار درخصوص زمان و چگونگي آغاز تمرينات آماده سازي تيم اظهار داشت: طبق برنامه قبلي، تمرينات هوازي ما از روز شنبه 17 خرداد در زمين اختصاصي باشگاه استارت خواهد خورد که در سه روز اول، قبل از شروع تمرين، از بازيکنان داوطلب زير 23 سال تست گيري بعمل خواهد آمد که در اين خصوص لازم به يادآوري ست که بازيکنان داوطلب حضور در تمرينات تست گيري، مي بايست در اين سه روز و با همراه داشتن کارت بيمه، در محل تمرينات حاضر شوند.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با اشاره به اينکه ترکيب بازيکنان مدنظر وي تا حدود 10 روز آينده کامل خواهد شد، گفت: تمرينات ما به غير از دو بازيکن که با اجازه و دليل موجه دو روز ديرتر به ما ملحق خو اهند شد، با حضور تمامي بازيکناني که با ما قرار داد امضا کرده اند، آغاز مي شود که اميدواريم با نهايي شدن جذب چند بازيکن ديگر تا 10 روز آينده، تمرينات اصلي خود جهت اماده سازي تيم شروع کنيم.

تارتار درخصوص برپايي اردوي آماده سازي نيز گفت: احتمالا دو اردوي داخلي خواهيم داشت که اولين آن طي 7 الي 8 روز پس از شروع تمرينات مان در سرعين خواهد بود. پس از آن نيز به تبريز بر خواهيم گشت و در نهايت يک اروي يک هفته اي در تهران خواهيم داشت.

سرمربي گسترش فولاد تبريز در فصل چهاردهم ليگ برتر درباره شرايط فصل نقل و انتقالات امسال نيز گفت: شرايط امسال تاحدودي متفاوت از قبل است و با مقرراتي که فدراسيون فوتبال برقرار کرده، شرايط خاصي را بوجود آورده که اکثر بازيکنان با آن غريب هستند، بدين صورت که تصور و انتظار بازيکنان بر اين است که براي قرارداد امسال مي بايست مبلغي به قرارداد قبلي شان اضافه شود، اين درحالي است که سازمان ليگ، امسال حساسيت ويژه اي روي مبلغ قراردادها دارد. از همين روست که اغلب بازيکنان در حال سبک و سنگين کردن شرايط هستند تا بهترين تصميم را اتخاذ کنند.

تارتار با ابراز رضايت از جذب بازيکنان مدنظر خود، گفت: خوشبختانه ما تا حد زيادي در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کرده ايم و تا بدين جاي کار از شرايط مان راضي هستيم و انشاالله طي چند روز آينده نيز با ساير بازيکنان مدنظرمان به توافق خواهيم رسيد تا با تمامي توان تمرينات را پيش ببريم.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در پايان اظهاراتش از هواداران پرشور فوتبال تبريز خواست که همچون سال هاي گذشته حامي تيم جوان و اغلب بومي شهر خود باشند تا جوانان با استعداد اين تيم با انگيزه اي مضاعف براي اعتلاي فوتبال اين خطه تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا