گوناگون

مدارس استان بوشهر مجهز به کتابخانه می‌شوند

اصغر حصیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح ابتکاری 77 با هدف کتابخانه دار شدن همه مدارس زیر 10 نفر مدارس روستایی استان بوشهر از طرح‌های بسیار خوبی است که افرادی از نقاط مختلف کشور در این زمینه مشارکت و کمک خود را اهدا کردند.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح کتابخانه‌های کلاسی در مدارس روستایی استان بوشهر راه‌اندازی شد و قفسه و کتاب مورد نیاز جمع آوری و در اختیار دانش آموزان و مدارس قرار گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: این طرح با استقبال خوبی در استان بوشهر همراه شده است و هنوز هم شاهد مشارکت مردم در این طرح هستیم.

وی تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تلاش داریم تا همه مدارس استان بوشهر تا پایان آبان‌ماه امسال صاحب کتابخانه شوند و دانش‌آموزان بتوانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

حصیری ادامه داد: کتاب‌های طرح ابتکاری 77 توسط افراد خیر، معلمین و کتابخانه ملی کشور و اقشار مختلف مردم از اقصی نقاط جهان به این مدارس اهدا شده است.

لازم به ذکر است که طرح ابتکاری 77 توسط عبدالمحمد شعرانی معلم مدرسه کالو در جنوب استان بوشهر(کوچک‌ترین مدرسه جهان) که هم اکنون مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر است، ارائه شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا