گوناگون

تامین اعتبار سفر تنها برای 3 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی

علی اکبر خبازها در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: در استان تهران 450 هزار بازنشسته وجود دارد که به ترتیب اولویت از سفرهای سیاحتی استفاده می کنند اما بودجه ای که سازمان به ما اختصاص می دهد به منظور پوشش تمامی این افراد کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان در بیشتر شهرهای کشور مراکز اقامتی دارد گفت: سفر زیارتی مشهد و همچنین شمال معمولا با استقبال بیشتری از سوی بازنشستگان تحت پوشش تامین احتماعی روبرو می شود که البته به دلیل بودجه و تعداد کم مراکز نمی توانیم تمامی آنها را پوشش دهیم و افرادی که تا به حال از این امکانات استفاده نکرده اند در اولویت هستند..

عضو هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه 1.5 میلیارد تومان کل بودجه ای است که برای سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان اختصاص پیدا کرده است گفت: این اعتبار میان کانونهای بازنشستگان در سراسر کشور تقسیم می شود و در مجموع دو تا سه هزار نفر می توانند از امکانات رفاهی و سیاحتی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور استفاده کند.

به گفته خبازها در حال حاضر بیش از یک میلیون بازنشسته تحت پوشش کانون هستند که متاسفانه فقط حدود سه درصد آنان از این امکانات برخوردار می شوند.

وی اظهار داشت: بازنشستگان انتظار دارند که امکانات و تسهیلات بیشتری در اختیار آنان قرار داده شود و بدین منظور روزانه تعداد زیادی مراجعه به کانونها انجام می شود که متاسفانه درصد زیادی از آنان بی پاسخ می ماند به همین دلیل از سازمان تامین اجتماعی انتظار داریم در بودجه سالانه خود سهم بیشتری به بازنشستگان اختصاص دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا