گوناگون

سهم 10 درصدی شهرداری از اراضی 570 هکتاری رها شده در بوشهر اختصاص یابد

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله اسدی عصر دوشنبه در نشست شورای شهر بوشهر که با حضور فرماندار بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: توسعه فضای سبز در مرکز استان بوشهر یکی از اولویت‌هایی است که باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد و یکی از نیازهای مرکز استان است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل پارک 157 هکتاری لیان در بوشهر، خاطرنشان ساخت: سرانه فضای سبز بوشهر در حال حاضر 4.5 متر مربع است که با تکمیل این پارک به 13 متر مرع خواهد رسید.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی بوشهر با اشاره به انجام مطالعات اولیه اجرای پارک لیان، تصریح کرد: اجرای این طرح از بودجه شهرداری خارج است و نیازمند بودجه استانی است که امیدواریم با مساعدت و همراهی مسئولان محقق شود.

اتوبوس‌رانی بوشهر در حال حاضر زیان‌ده است

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات اتوبوس‌رانی بوشهر شد و افزود: در حال حاضر سازمان اتوبوس‌رانی بوشهر هفت میلیارد تومان بدهی دارد.

اسدی بر لزوم تلاش برای حل مشکلات این بخش تاکید کرد و ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی باید فقط به شهر بوشهر خدمات رسانی کند ولی این سازمان در حال حاضر به شهرهای اطراف نیز خدمات رسانی می‌کند و برخی مراسمات را نیز به صورت رایگان سرویس می‌دهد که باعث بدهی بالای آن شده است.

وی ادامه داد: اتوبوس‌رانی بوشهر با توجه به شرایط و مشکلاتی که دارد در حال حاضر زیان‌ده است و باید برای رفع این بحران و کاهش مشکلات ان تلاش لازم صورت بگیرد.

ساماندهی وضعیت آرامستان شهر بوشهر ضروری است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی بوشهر در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش برای ساماندهی وضعیت آرامستان شهر بوشهر، اظهار داشت: مبلغ 500 میلیون تومان به منظور ساخت تاسیسات اداری در بودجه امسال شهرداری اختصاص داده شده است.

وی همچنین با اشاره به بدهی شهرداری بوشهر بابت بازگشایی معابر در شهر بوشهر، اضافه کرد: شهرداری زمین معوض ندارد و باید پول زمین‌های در مسیر گذر را پرداخت کند که به علت محدودیت‌های اعتباری نمی توان نسبت به بازگشایی معابر اقدام کرد.

اسدی به برخی از راهکارها در این زمینه اشاره کرد و تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر نسبت به اختصاص سهم 10 درصدی شهرداری از اراضی 570 هکتاری بوشهر در زمین‌های رها شده در قسمت شرقی شهر بوشهر اقدامات لازم را صورت دهد.

وی تاکید کرد: همه ما به عنوان نماینده مردم در مدیریت شهری باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم را کاهش دهیم و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

لزوم توسعه فضاهای ورزشی در شهر بوشهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر نیز بر لزوم توسعه فضاهای ورزشی در شهر بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت: هزینه کردن در زمینه اجرای طرح‌های ورزشی نوعی سرمایه‌گذاری برای توسعه سلامت و نشاط و شادی در جامعه است.

ندا عبدالله‌زاده به کمبود فضاهای ورزشی در مرکز استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: فضاهای ورزشی موجود در شهر بوشهر پاسخگوی نیازهای مرکز استان نیست و باید اعتبارات لازم بدین منظور اختصاص یابد.

وی خواستار نگاه مثبت همه مسئولان استان به مقوله ورزش شد و بیان داشت: همه مسئولان باید در زمینه بهبود شرایط در بوشهر تلاش کنند تا بتوانیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر خود دست یابیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا