گوناگون

تام هاردی دی‌کاپریو را در «بازگشت از مرگ» همراهی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم «بازگشت از مرگ» پروژه بعدی آلخاندرو گونزالس ایناریتو فیلمساز مکزیکی با حضور لئوناردو دی کاپریو و تام هاردی ساخته می شود. این فیلم که محصول شرکت نیو ریجنسی خواهد بود برمبنای فیلمنامه ای که خود ایناریتو با همکاری مارک ال.اسمیت نوشته و با اقتباس از رمان مایکل پانکی ساخته می‌شود.

این رمان با عنوان «بازگشت از مرگ: رمانی درباره انتقام» در قرن نوزدهم اتفاق می افتد و داستان صیادی است که به دنبال شکار حیوانات برای خزشان است و توسط یک خرس گریزلی به شدت زخمی می شود اما او زنده می ماند و تصمیم می گیرد از کسانی که به او کمکی نکردند، انتقام بگیرد.

اسم هاردی از ابتدا برای بازی در این فیلم مطرح بود، اما برنامه‌های فشرده او و امکان تلاقی فیلمبرداری فیلم ها مانع از این شده بود که تصمیم قاطعی درباره وی گرفته شود.

فیلمبرداری این فیلم 22 سپتامبر امسال شروع می شود و پاییز سال آینده برای اکران آن در نظر گرفته شده است.

آلخاندرو گونزالس ایناریتو حداقل از سال 2011 به ساخت «بازگشت از مرگ» فکر کرده و برای نقش اصلی با لئوناردو دی‌کاپریو و شان پن هم دیدار کرده بود اما تا کنون فرصت شروع این پروژه پیش نیامده بود.

این فیلم اکنون با فیلمنامه مارک ال. اسمیت ساخته می شود و ایناریتو قصد دارد آن را برای اکران در پاییز 2015 آماده کند و توزیع آن را به کمپانی فاکس قرن بیستم بسپارد.

ایناریتو از تهیه کنندگان فیلم هم هست. او پیش از این با کمپانی رجنسی در ساخت «پرنده باز» هم همکاری کرده و این فیلم کمدی قرار است اواخر سال 2014 اکران شود.

«بابل» و «21 گرم» دو فیلمی هستند که شهرتی جهانی برای ایناریتو فیلمساز مکزیکی کسب کردند. او برای «بابل» با بازی بردپیت و کیت بلانشت نامزد اسکار بهترین کارگردانی نیز شد.

هاردی 36 ساله اخیرا در فیلم «لاک» دیده شد و فیلم های بعدی اش شامل «مد مکس»، «افسانه» و «سقوط» است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا