گوناگون

تاکید وزیربهداشت برکاهش مشکلات مردم در جریان مراجعه به بیمارستان ها

81155987 5681015

به گزارش ایرنا، ˈسید حسن قاضی زاده هاشمیˈ عصر چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ملکشاهی با اشاره به دستاوردهای حوزه بهداشت وسلامت تاکید کرد: دولت بسیاری از هزینه هایی را که برای بیمار کمرشکن و سنگین بود را تقبل و از این پس مردم مشکلی در این راستا نخواهند داشت.

وی همچنین گفت: دولت یازدهم با تعامل و همدلی در داخل و همکاری های منطقه ای و جهانی از جمله کاهش تحریم های ظالمانه، رونق اقتصادی را به کشور باز گرداند.

وی به فضای موجود کشور اشاره کرد و گفت: علی رغم تمامی مشکلات از جمله تورم بالای 40 درصد، رکود بی سابقه اقتصادی، تحریم ها و بسیاری از مشکلات دیگر دولت توانست فضای آرامش را در کشور برقرار کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت تدبیر و امید توانست با ایجاد فضای آرامش در کشور تورم را کنترل و اقتصاد کشور را از ورطه خطرناکی نجات دهد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه سلامت، بهداشت و درمان در استان ایلام گفت: به منظور بهبود و ارتقا حوزه سلامت در استان اقدام های خوبی انجام خواهد شد.

هاشمی بیان کرد: اگرچه دولت از لحاظ منابع مالی در محدودیت است ولی بسیاری از مطالبات بحق این مردم در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

در ابتدای این دیدار فرماندار ملکشاهی گزارشی از حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، بهداشت و درمان، راههای مواصلاتی شهرستان ارایه و خواستار توجه ویژه دولت تدبیر و امید به شهرستان تازه تاسیس ملکشاهی شد.

وی در ادامه دیدار خود از شهرستان ملکشاهی از درمانگاه و اورژانس شهر ارکواز بازدید کرد. ک/2

7171/540 ** 1552

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا