گوناگون

تخریب دیوارکشی غیرمجاز برای ویلاسازی در ارسباران

رییس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان کلیبر گفت: یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان کلیبر دیوارکشی غیرمجاز برای ساخت ویلا داخل منطقه حفاظت شده را با حکم قضایی تخریب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه آذربایجان‌شرقی، علی شاهد با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با حکم قضایی و همراهی نیروی انتظامی حدود 3000 متر دیوارکشی برای ویلاسازی در منطقه حفاظت شده ارسباران را تخریب کردند.

وی افزود: علاوه بر تخریب، خلع ید و رفع تصرف نیز با حکم قضایی انجام و شخص متخلف نیز به مراجع قضایی تحویل شد.

شاهد اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان در مدت 10 روز گذشته از سه مورد تخریب اراضی ملی برای ویلاسازی در منطقه جلوگیری کرده و تعداد 16 نفر متخلف صید و شکار در پارک ملی و منطقه حفاظت شده ارسباران را نیز دستگیر کردند.

رییس اداره حفاظت محیط‌زیست کلیبر گفت: از این شکارچیان و صیادان متخلف هفت قبضه اسلحه با تعدادی فشنگ و سه تور ماهیگیری نیز کشف و ضبط شد و پرونده متخلفان به مراجع قضایی شهرستان ارسال شد.

وی اظهارکرد: ویلاسازی در مناطق حفاظت شده ممنوع بوده و کسانی که تمایل به ویلاسازی دارند، می‌توانند در محدوده طرح هادی روستاها اقدام به ویلاسازی کنند در غیر این صورت با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا