گوناگون

ترکاشوند: کواچ جرأت تعويض نداشت

محمد ترکاشوند با اشاره به 2 شکست ايران در ليگ جهاني واليبال مقابل ايتاليا به خبرنگار تسنيم اظهار داشت: فشار رواني شديدي که روي بازيکنان وجود دارد باعث شده تا به طور کامل در خدمت تيم ملي نباشند. آنها انفرادي فکر مي‌کردند و کار گروهي و هماهنگي بين آنها وجود نداشت.

بازيکن پيشين تيم ملي واليبال ادامه داد: بازيکنان ما در سرويس، ايراد زيادي داشتند و من سرويس‌هايي را که قبلا از آنها ديده بودم در بازي با ايتاليا نديدم. همچنين دريافت تيم ملي نيز با مشکلاتي مواجه بود که باعث شد بر خلاف سال گذشته، حريف دست و پا بسته‌اي براي ايتاليا بوده و خلاقيت خاصي در لحظات حساس نداشته باشته باشد. ما سال قبل هم از ايتاليا عقب بوديم ولي توانستيم اين تيم را شکست دهيم.

ترکاشوند گفت: کواچ، مدت کوتاهي است که به تيم ملي اضافه شده و از اين لحاظ دست او هنوز بسته است. همان طور که ديديد او در زماني که تيم احتياج به تعويض داشت، جرأت نمي‌کرد اين کار را انجام دهد در حاليکه بازيکنان ذخيره ما فاصله چنداني با بازيکنان اصلي ندارند و مي‌توانستند به تيم کمک کنند. کواچ براي شناخت بازيکنان و شرايط تيم ملي نياز به زمان دارد ولي تيم ملي نمي‌تواند ليگ جهاني را به اين بهانه که کواچ به زمان احتياج دارد از دست بدهد.

بازيکن پيشين تيم ملي واليبال در مورد بازي آينده تيم ملي مقابل برزيل گفت: بازيکنان ايتاليا کم اشتباه‌تر از ما بودند و به خاطر پيروزي مقابل برزيل، انگيزه زيادي داشتند. با اين روندي که ايران مقابل ايتاليا بازي کرد، کار سختي است که از برزيل امتياز بگيرد. البته ارتفاع اسپک‌هاي برزيل از ايتاليا کمتر است. ايتاليايي‌ها از ارتفاع بسيار زيادي اسپک مي‌زدند. شايد همين مسئله سبب شود ايران مقابل برزيل راحت‌تر بازي کند. برزيل هم با استفاده از امتياز ميزباني فقط به فکر پيروزي در اين بازي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا