گوناگون

تساوي برزيل و کرواسي در نيمه نخست

 دو تيم برزيل و کرواسي از ساعت 30 دقيقه بامداد امروز (جمعه) با سوت نيشيموراي ژاپني در ديدار افتتاحيه بيستمين دوره جام جهاني به مصاف هم رفتند تا رسماً اين رقابت‌ها آغاز شود.

نيمه نخست اين ديدار با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد و  مارسلو ( 11 – گل به خودي) براي کرواسي و نيمار (29)  براي برزيل گلزني کردند.

در دقيقه 7 بازي بعد از اينکه برزيل يک موقعيت نصفه و نيمه به دست آورد؛ کروات‌ها به سمت دروازه زردپوشان رفتند و اوليچ با ضربه ناگهاني خود اولين خطر جدي را روي دروازه برزيل ايجاد کرد.

کروات‌ها با وجود سر و صداي عجيب تماشاگران برزيلي پا پس نکشيدند و چند بار از سمت چپ دروازه برزيل حرکت کردند. بازي با همين شرايط دنبال مي‌شد تا اينکه در دقيقه 11 مارسلوي برزيلي به جاي دفع توپ ارسالي از سوي اوليچ مستقيماً آن را وارد دروازه تيمش کرد تا اولين گل جام بيستم يک گل به خودي باشد و کرواسي يک بر صفر از ميزبان جام جهاني پيش بيفتد.

در ادامه بازي برزيلي‌ها به خود آمدند و تلاش بسياري کردند تا گل خورده را جبران کنند اما دروازه‌بان و مدافعان کرواسي به همان اندازه مقابل مهاجمان برزيل مقاومت مي‌کردند.

بازي با برتري يک بر صفر کرواسي دنبال مي‌شد تا اينکه در دقيقه 29 مقاومت کروات‌ها شکست و برزيل به گل رسيد. نيمار با پاسي که اسکار به او داد از ميانه‌هاي ميدان پا به توپ شد. او  به خوبي دروازه کرواسي را ديد و از پشت محوطه جريمه توپ را به گوشه سمت چپ دروازه،‌ جايي که دور از دستان پلتيکاسا باشد فرستاد تا بازي به تساوي کشيده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا