گوناگون

تشدید نظارت ها بر غذاخوری ها و کباب پزی های شهر کباب ایران

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام رحیم زاده عصر جمعه در گفتگویی با خبرنگاران در بناب افزود: اکیپ نظارتی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بناب جهت نظارت بر عملکرد غداخوری ها و کباب پزی ها برای رعایت استانداردهای بهداشتی و ارتقاء کیفیت کباب بناب فعالیت دارد.

وی افزود: این اکیپ به پیشنهاد این اداره از ابتدای سال جاری فعالیت خود را با همکاری بازرسان شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی، اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز میراث فرهنگی آغاز کرده و درکنار بازدیدهای مستمر بازرسان محترم، بصورت فوق العاده نسبت به ارزیابی عملکرد غذاخوری ها و کباب پزی ها اقدام می نماید.

رحیم زاده همچنین افزود: هدف از فعالیت اکیپ ارتقاء بهداشت برای تأمین سلامتی شهروندان و مسافران، نظارت بر چگونگی تأمین گوشت مصرفی کباب پزی ها و همچنین معرفی کباب پزان و غذاخوری های نمونه شهرستان است.

وی با بیان اینکه اکیپ مذکور با اختیار کامل نسبت به معرفی غذاخوری ها وکباب پزی های متخلف به مراجع قضایی اقدام خواهد کرد، گفت: کباب بناب با شهرت خاص خود این شهرستان را بعنوان یکی از قطب های غذای سنتی استان و کشور تبدیل کرده و علاوه بر اشتغال زایی و کسب درآمد، تأثیر مثبتی در جذب گردشگران و مسافران به این شهرستان داشته است.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و برابر اعلام مسئولین قرار است جشنواره کباب بناب نیز در این شهرستان برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا