گوناگون

تفاهم‌ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کویت

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی الکویت صبح امروز –دوشنبه 22 اردیبهشت ماه- منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه اصفهان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این جلسه گفت: هر دو دانشگاه می‌توانند همکاری متقابلی هم از نظر علمی و هم پژوهشی داشته باشند؛ به ویژه در بحث ادغام آموزش پزشکی تجربه‌های ارزشمندی وجود دارد که می‌تواند این تجارب بین دو دانشگاه تبادل شود.

غلام‌رضا اصغری در خصوص توافقات بین دو دانشگاه اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه در خصوص تبادل استاد بین دو دانشگاه، تبادل تجربه در بحث‌های پرستاری، داروسازی و پزشکی و در نهایت نیز همکاری‌های بین دو کشور مسلمان ایران و کویت مطرح شده است.

وی با بیان اینکه هر دو کشور خواستار ارتباط بیشتری هستند، خاطرنشان کرد: بهترین بستری که می‌تواند دو دانشگاه را بیشتر به یکدیگر نزدیک کند همکاری‌های علمی است که امروز نیز توافقنامه‌ای امضا شد تا بتوانیم همکاری‌های متقابل را بیشتر و در آینده نیز این توافقات را عملیاتی کنیم.

هم‌چنین رییس دانشگاه کویت اظهار کرد: افتخاری است که به اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان آمدم چرا که می‌توان با ارتباط بیشتر با این دو دانشگاه تجارب ارزشمندی را به دست آورد.

عبدالطیف البدر با بیان اینکه ایران و کویت دو ملت برادر هستند، ادامه داد: دانشگاه کویت دانشگاهی علمی آکادمیک و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز دانشگاهی علمی پزشکی است و امیدوارم از همین امروز ارتباط‌های علمی این دو دانشگاه بیشتر شود و در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

وی با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه اصفهان اضافه کرد: جایگاه دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناخته شده است و دانشگاه کویت نیز پس از 48 سال جایگاه خوبی دارد و کاملا برای همکاری و کارهای علمی نیز آماده است.

رییس دانشگاه کویت ادامه داد: هدف ما دوستی و همکاری است و دو دانشگاه باید از افکار و اندیشه یکدیگر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا