گوناگون

تمامی خیابان های مجاور حرم عبدالعظیم (ع) در شبهای قدر مسدود می شود

81239550 5826728

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ˈعلیرضا اسفراینی نژادˈ اظهار داشت: با تعامل و همکاری پلیس راهور همزمان با شبهای قدر از ساعت 21 و سی دقیقه تمامی مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مسدود می شود.

وی خیابان های مسدود شده در شب هایی قدر را ˈسلمان فارسیˈ، ˈزکریای رازیˈ، ˈتقاطع پیاده راه حرم و شهید قمیˈ،ˈمیادین نارنجˈ، ˈبشارتˈ، ˈمدرسˈ، ˈهادی ساعیˈ، تقاطع های ˈشهید فداییˈ و ˈشهید حسینیˈ، ˈشهید فدایی و جاده قمˈ، ˈشهدای بغدادی و آستانهˈ، ˈآستانه و جاده قمˈ، ˈشهید پاکدامن و جاده قمˈ، ˈشهدای بغدادی و جاده قمˈ، ˈشهید غلامرضایی و جاده قمˈ، ˈآستانه و شهید غلامرضاییˈ و ˈسه راه ورامینˈ عنوان کرد.

اسفراینی نژاد با اشاره به اینکه ظرفیت های پارکینگ پیرامون حرم افزایش یافته و سه محل نیز ویژه موتورسیکلت تعبیه شده است افزود: خیابان ˈشهدای ایرانیتˈ، میدان ˈشهدای شاملوˈ، زمین مجاور ایستگاه راه آهن در دولت آباد قیصریه، مجموعه ˈسیدالشهدا (ع)ˈ، مترو شهرری و خیابان ˈدادسراˈ از محل های جدید پیش بینی شده برای پارک خودرو هستند.

وی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را بهترین وسیله برای دسترسی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برشمرد و تاکید کرد:140 دستگاه اتوبوس و50 دستگاه ون در پایانه های حمل و نقلی و پارکینگ ها آماده هستند تا شهروندان را به محل برپایی مراسم انتقال دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه به بار ترافیکی مسیر بزرگراهی تازه احداث امام علی (ع) به ضلع جنوب حرم در شب های قدر تصریح کرد: در تمامی مسیرهای بزرگراهی از جمله امام علی (ع) تابلو و پلاکاردهای راهنمای مسیر نصب خواهد شد تا زائران در کوتاهترین زمان به مقصد برسند .

687/1724

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا