گوناگون

تمجید از معلم به‌خاطر نقش‌آفرینی اوست/ هزینه درآموزش وپرورش سرمایه گذاری است

به گزارش خیرنگارمهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در دیدار با معلمان نمونه شهرستان دیرافزود: هرچه هزینه درآموزش وپرورش شود سرمایه گذاری است زیرا آموزش وپرورش سنگ زیربنای آینده کشور است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز استادشهید مطهری و هفته معلم گفت: معلمان نمونه مسئولیت بیشتری در امرتعلیم و تربیت، جامعه و شاگردان دارند و باید بیشتر مواظب رفتار واعمال خود باشند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: امروز امانت داری، روحیه دین داری جوانان در گرو ایفای نقش علمای دین و معلمان دلسوز است که جامعه باید قدردان معلمان باشد.

امام جمعه دیر گفت: برای مقابله با تهاجم نرم دشمن معلمان بیشتر نقش آفرینی کنند و با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری قشر جوان ونوجوان را از خطرات جنگ نرم دشمن آگاه سازند.

تمام پیشرفت‌های جامعه مدیون تلاش معلمان است

رئیس آموزش وپرورش دیربا گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مطهری وهفته معلم ،بر تکریم از معلمان به ویژه در این ایام تاکید و خواستار استمرار و تداوم همکاری دستگاه‌ها و ادارات با آموزش و پرورش شد.

عبدالرسول صالحی تمام پیشرفت‌های جامعه را مدیون تلاش معلمان دانست و افزود: معلمی لطفی الهی است که شامل حال ما فرهنگیان شده است و امروز سرمایه‌های ارزشمند هر کشوری نیروی انسانی آن کشور است .

وی ادامه داد: درشهرستان دیر13نفرمعلم نمونه شهرستانی، یک نفر معلم نمونه استانی، دو نفر معلم نمونه هوشمند و یک نفر معلم یار انتخاب شده‌اند.

مسئول ستاد گرامیداشت هفته معلم شهرستان دیرگفت: برای برگزاری هرچه بهتر برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته معلم جلسات زیادی در آموزش وپرورش ترتیب داده شد و نظرات اعضای ستاد جمع آوری و در این خصوص برنامه‌ریزی شد.

محمد ابراهیمی افزود: در این ستاد مقرر شد بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده معلمان نمونه شهرستانی و استانی انتخاب و از آنان تقدیر شود.

وی اضافه کرد برنامه دیدار معلمان نمونه با امام جمعه، غبار روبی قبورشهدا، برگزاری زنگ سپاس در آموزشگاه‌ها، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز و برنامه های گرامیداشت هفته معلم در روستاها از جمله برنامه های هفته معلم این شهرستان بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا