گوناگون

توجه به فعالیت های مردمی محور دستیابی به اقتصاد پویا است

81149466 5669527

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈمحمود رضا شمس دولت آبادیˈ عصر شنبه در همایش بصیرت افزایی در ساوه افزود: رفع تحریم ها تنها کلید اقتصاد پویا نیست بلکه اقتصاد کشور ما باید از درون فعال باشد تا در مقابل تهدیدهای دشمنان ضعیف نباشد.

وی بیان کرد: ایران اسلامی دارای موقعیت جغرافیایی مناسب و نخبه های علمی است و می توان با برنامه ریزی مناسب برخی ضعف ها را رفع و به اقتصاد پویای مد نظر مقام معظم رهبری دست یابیم.

سردار شمس دولت آبادی ادامه داد: نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب نقشه راه است و در حرکت نظام اسلامی ضروری که توجه و نگاه ها معطوف به آن شود.

وی اظهار کرد: در نامگذاری سال گذشته حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و یوم الله 22 بهمن محقق شد اما در حماسه اقتصادی به موفقیت های لازم دست نیافتیم.

وی گفت: امروز در شرایط جهادی نمی توان بی تفاوت بود و باید حرکت رو به جلو، فکر، اندیشه و بصیرت ایجاد کرد و در این راه بهترین روش تبعیت از منویات مقام معظم رهبری است.

به گفته سردار شمس دولت آبادی، اقتدار ملی در سایه فرهنگ، اقتصاد، علم و دانش محقق می شود.

وی افزود: در حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران اسلامی هرگز نباید دفاع مقدس و شهدای گرانقدر فراموش شوند و همواره باید آنها را آئینه عمل خود قرار دهیم.

همایش بصیرت افزایی در سپاه ناحیه ساوه با موضوع تبیین شعار سال 93 با حضور جمعی از بسیجیان و پاسداران به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی برگزار و در آن از جمعی مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.ک/2

7338/686

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا