گوناگون

توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه نیازمند حضور فعال جوانان در سمن‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، رسول رستمی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تنگستان به نقش بسیار مهم جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: دولت توجه بسیار زیادی به حضور فعال جوانان در عرصه‌های مختلف دارد و ما نیز این نگاه را خواهیم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت بالای سازمان‌های مردم‌نهاد، اضافه کرد: تلاش داریم تا در شهرستان دشتستان از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره ببریم و در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و علمی و هنری و … از حضور جوانان استقبال می‌کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان با بیان اینکه رشد فرهنگی و اجتماعی در عرصه‌های مختلف نیازمند حضور جوانان است، تاکید کرد: لازم است شاهد همکاری خوبی از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان با جوانان باشیم.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی سمن ها درهفته جوان خبر داد و اضافه کرد: این کارگاه به منظور آماده‌سازی جوانان  با حضور یکی از کارشناسان خبره کشور و با تلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان نیز از برگزاری همایش نکوداشت هفته جوان با عنوان جوان، تدبیر و امید در تنگستان خبر داد و اظهار داشت: این همایش با حضور مسئولان استانی وشهرستانی برگزار می شود.

عباس بهروزی خواستار نگاه هدایتی، نظارتی و حمایتی به سازمان‌های مردم نهاد شد و تاکید کرد: تلاش می کنیم تا برنامه‌های هفته جوان با کیفیت بالایی برگزار شود و جوانان بتوانند بهره لازم را از این برنامه ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا