گوناگون

همکاری بسیج دانشجویی و کمیته امداد بوشهر برای کمک به نیازمندان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بعدازظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان بسیج دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد تلاش دارد تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای کمک به نقاط محروم گام بردارد و شاهد محرومیت‌زدایی از نقاط محروم باشیم.

فرید محبی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای جلب مشارکت‌های کمیته امداد، اضافه کرد: کمیته امداد یک نهاد مردمی است و کمکهای مردمی نقش بسیار مهمی در تامین منابع این نهاد دارد و تلاش داریم تا نیازهای افراد تحت پوشش را برآورده سازیم.

وی خواستار همکاری بسیج دانشجویی با کمیته امداد برای مشارکت در جذب کمک‌ها و کمک به قشر محروم شد و ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی، دینی، اعتقادی و فکری خانواده‌های تحت حمایت یکی از برنامه‌های حمایتی کمیته امداد است.

IMG20010794

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تلاش برای بهبود مشکلات فکری و نگرش های اعتقادی خانواده‌ها خبر داد و تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان بخش قابل توجهی از افراد تحت حمایت کمیته امداد را تشکیل می‌دهند.

وی به ظرفیت‌های بسیج دانشجویی اشاره کرد و افزود: از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی می‌توانیم برای حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد استفاده کنیم.

هدف بسیج دانشجویی خدمت‌رسانی به مردم است

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به آمادگی بسیج دانشجویی برای ارائه خدمات به نقاط محروم اظهار داشت: کمک به محرومان و نیازمندان یک وظیفه عمومی است و همه باید در این راه پیش قدم باشیم.

رضا آب‌شیرینی بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به ‌محرومین تاکید کرد و افزود: بسیج دانشجویی منابع انسانی بسیار خوبی را برای خدمات دهی به محرومان در اختیار دارد.

وی از تلاش بسیج دانشجویی برای کمک در حوزه‌های علمی، جهادی و در خصوص خدمات‌رسانی به قشر محروم جامعه تصریح کرد: این نهاد با روحیه جهادی در همه عرصه‌ها کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در این نشست به منظورخدمات‌رسانی در حوزه‌های علمی و جهادی، تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر و بسیج دانشجویی استان امضاء شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا