گوناگون

توصیه حداد به روحانی در ضیافت افطاری

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگریان از تذکر رئیس فراکسیون متبوعش نسبت به حضور برخی از افراد مرتبط با فتنه ۸۸ در ضیافت افطاری رئیس‌جمهور خبر داد و گفت که روحانی نیز در سخنانی به رفتار قانونی دولت تاکید کرده است.

شهروز افخمی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با جمعی از فعالان اصولگرا، گفت: ابتکار بسیار خوبی بود که این جلسه در حضور رئیس‌جمهور برگزار شد و نمایندگان نیز دیدگاه‌ها و گلایه ‌های خود را مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه آقای دکتر حدادعادل که یکی از سخنرانان مراسم بود، طی سخنانی نسبت به حضور افراد فعال و مرتبط با فتنه 88 در بدنه دولت خطاب به رئیس‌جمهور تذکر داد و گفت که انتظار می‌رود افراد مرتبط با فتنه 88 در دولت تدبیر و امید جایگاهی نداشته باشند تا زمینه ساختارشکنی آنها مجدداً  فراهم نشود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه هشدار حدادعادل برای نمایندگان حاضر در جلسه منطقی و  قابل قبول بود، تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور در سخنان خود بر نگاه فراجناحی دولت در استفاده از نیروهای سیاسی تاکید کرد و گفت که دولتی که وی ریاستش را به عهده دارد، در چارچوب قانون حرکت می‌کند.

افخمی در پایان خاطر نشان کرد: آقای رئیس‌جمهور بر موضوع وحدت ملی تاکید ویژه‌ای کرد و از همه جناح‌های سیاسی خواست برای پیشرفت و توسعه کشور متحد باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا