گوناگون

توضيحات باشگاه را‌ه‌آهن در خصوص فروش امتياز

عصر روز گذشته خبري روي خروجي خبرگزاري منتشر شد مبني بر اينکه قيمت واگذاري راه آهن 12 ميليارد تومان اعلام شد. در اين خبر قيمت باشگاه 4 ميليارد و بدهي باشگاه 8 ميليارد اعلام شد اما مديررسانه‌اي باشگاه راه‌آهن قيمت باشگاه را 12 ميليارد اعلام کرد با اين تفاوت که بدهي باشگاه 9 تا 10 ميليارد است و قرار است از همان پولي که خريدار براي خريد امتياز باشگاه پرداخت مي‌کند بدهي طلبکاران پرداخت شود.

به گزارش فارس، اميد گلمکاني در اين زمنيه گفت: پس از اينکه مالک باشگاه بازداشت شد مسئولان به دنبال واگذاري باشگاه بودند اما با توجه به اينکه موقعيت تيم فوتبال راه‌آهن هنوز براي بقا در ليگ برتر قطعي نشده بود، صحبت‌هاي جدي صورت نمي‌گرفت تا اينکه ماندن تيم در ليگ تصويب شد و بعد خريدارهاي مختلف به باشگاه رجوع کردند.

وي ادامه داد: در اين راستا مشکلي وجود داشت و آن اين بود که مالک باشگاه براي فروش رضايت نمي‌‌داد تا اينکه در نهايت با مبلغ 15 ميليارد تومان موافقت کرد. آن هم به اين دليل که در سال 1390 در فرابورس امتياز باشگاه راه‌آهن 12 ميليارد ارزش‌گذاري شد. در نهايت مسئولان باشگاه و هلدينگ سورينت با توجه به شرايط و مشکلات اقتصادي مبلغ را پايين‌تر آوردند و در نهايت با 13-12 ميليارد موافقت شد. خريداراني که براي خريد امتياز اين باشگاه اقدام کردند در اين حدود بودند.

مدير روابط عمومي باشگاه راه‌آهن در مورد بدهي‌هاي اين باشگاه تصريح کرد:‌ بدهي راه‌آهن حدود 9 تا 10 ميليارد است که اين بدهي تنها مربوط به ليگ سيزدهم است. بدهي‌هايي که مربوط به گذشته مي‌شد طي فراخواني به طلبکاران پرداخت شد و حدود 10 ميليارد از بدهي‌ها کاهش يافت و از طلبکاران هم رضايتنامه گرفته شد.

گلمکاني يادآور شد:‌ بدهي باشگاه از طريق همان 13-12 ميليارد فروش امتياز پرداخت خواهد شد و ديگر خريدار پول جداگانه‌اي پرداخت نمي‌کند. هم‌اکنون دو خريدار جدي وجود دارد که مذاکراتي را انجام مي‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا