گوناگون

همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در شهرکرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش فرهنگ و مدیریت جهادی و تجلیل از فرهنگ ایثار ظهر دوشنبه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در این همایش با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، عنوان کرد: این نامگذاری نقشه راه همه مسئولین است.

حجت الاسلام ابراهیم دهقان بیان داشت: باید با روحیه جهادی کشور را در مسیر پیشرفت قرار داد و با تلاش فروان مشکلات اقتصادی امروز جامعه را حل کرد و از این مرحله عبور کرد.

وی بیان داشت: این همایش در راستای تلاش برای تحقق روحیه جهادی در بین کارمندان سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است و امیدواریم با ارائه مقالات راهکارهای مدیریت جهادی بیان شود.

وی اذعان داشت: این همایش یک همایش علمی فرهنگی است که برای تقویت روحیه جهادی کارکنان این سازمان برگزار شده است.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در این همایش با بیان اینکه کشاورزی ایران به برکت انقلاب رشد بالایی داشته است، عنوان کرد: هم اکنون شاهد تولید محصولات کشاورزی با کیفیت در کشور هستیم.

حجت الاسلام کوچک زاده گفت: کشاورزان باید در راستای تولید محصولات سالم تلاش کنند تا مردم با استفاده از محصولات کشاورزی سالم بتوانند از تغذیه سالم برخوردار شوند.

وی بیان کرد: سلامت یک جامعه در پی مصرف محصولات سالم ایجاد می شود و کشاورزان و مسئولان جهاد کشاورزی وظیفه خطیری بر عهده دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا