گوناگون

تولید محصولات باکیفیت بالا باید در اولویت واحدهای تولیدی استان باشد

81220655 5794675

به گزارش ایرنا، ˈعلی اوسط هاشمیˈ روز دوشنبه در بازدید از شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان افزود: ارتقا کیفیت محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان نقش مهمی در جذب بازارهای داخلی و خارجی از سوی این واحدها دارد.

وی با بیان اینکه موضوع تامین سوخت واحدهای تولیدی و صنعتی استان در دست بررسی کارشناسان است گفت: در نظر داریم تا زمانی که گاز به سیستان و بلوچستان برسد، در صورت مهیا بودن شرایط گاز فشرده از طریق تانکر به شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان با توجه به آماده بودن لوله کشی گاز، منتقل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انجام قطعی این موضوع از حیث اقتصادی در دست بررسی است.

هاشمی با تاکید بر استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی افزود: سرمایه گذاران در سیستان و بلوچستان می توانند برای اجرای پروژه های بزرگ و مولد از تسهیلات این صندوق بهره گیرند.

وی با بیان اینکه بعضی از بانک ها برای همکاری در اجرای پروژه های بزرگ در سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کردند گفت: سرمایه گذاران طرح های بزرگ توجیهی و واحدهای مولد باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت خوبی در شهرک صنعتی زاهدان در رابطه با تولید لوله انتقال وجود دارد باید برای لوله کشی سامانه آبرسانی تحت فشار و گازرسانی به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان از محصولات تولید داخل استان استفاده کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اولویت اصلی استان قبل از ایجاد واحدهای تولیدی جدید باید تعیین تکلیف واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل باشد.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی های لازم برای استفاده از ظرفیت های کامل واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل سیستان و بلوچستان انجام شود. ک/2

7307 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا