گوناگون

تیم تنیس ویونا اسپورت قم برابر نماینده اصفهان پیروز شد

فائزه خداکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور نماینده قم در لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه های کشور اظهار داشت: دور برگشت لیگ برتر تنیس بعد از ظهر پنج‌شنبه با برگزاری 3 مسابقه در اصفهان به انجام رسید و تیم تنیس ویونا اسپورت قم که امسال برای نخستین بار در لیگ برتر بانوان کشور حاضر است به یک پیروزی ارزشمند برابر میزبان خود دست پیدا کرد.

وی گفت: تنیسورهای بانوی قمی امروز برابر تیم صنایع سنگ کوهنورد اصفهان قرار گرفتند و با درخشش تیم دو نفره آرزو یولقونی و سجر نجعی موفق به شکست حریف اصفهانی شدند تا با روحیه ای مضاعف به انتظار رویارویی با نماینده جزیره کیش بنشینند.

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم بیان داشت: در این مسابقه، دو تیم در حالی با هم روبرو شدند که تیم صنایع سنگ کوهنورد اصفهان در بازی رفت 3 بر صفر نماینده قم را شکست داده بود اما نماینده قم در این مسابقه انتقام شکست بازی رفت را گرفت و 3 بر صفر این تیم را مغلوب کرد.

خداکرمی افزود: در این مسابقه و در ست نخست آرزو یولقونی از قم در مصاف با طناز توسلی از تیم میزبان موفق شد در دو ست با نتایج مشابه 6 بر صفر پیروز شده و نخستین پیروزی قم را به دست آورد.

وی ابراز داشت: در مسابقه دوم انفرادی، سحر نجعی از ویونا اسپورت قم و نازنین اقتداری از تیم صنایع سنگ کوهنورد اصفهان با هم روبرو شدند که آرزو یولقونی از ویونا اسپورت در دو ست برابر حریف خود برنده شد.

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: در مسابقه تیمی ویونا اسپورت و نایب رئیس هیئت تنیس استان قم تیم دوبل استان قم برابر حریف اصفهانی با نتیجه 2 بر صفر برنده شد تا این مسابقه در مجموع با برتری قاطع 3 بر صفر تیم ویونا اسپورت قم به پایان برسد.

خداکرمی تصریح کرد: نماینده قم با این پیروزی در رده چهارم جدول قرار گرفت و در صورت ادامه کسب نتایج درخشان می تواند در جمع 3 تیم برتر کشور قرار گیرد کگه این اتفاق در نخستین سال حضور قم در لیگ برتر، اتفاق مهمی است.

وی بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها تیم های البرز کیش گاز کیش، صنایع سنگ کوهنورد اصفهان، امیر آمل، سپهر پرواز تهران، مشهد طلای ایرانیان و ویونا اسپرت قم حاضر هستند و نماینده قم در سومین بازی برابر تیم البرز گاز کیش که عنوان قهرمانی فصل گذشته را یدک می‌کشد قرار می‌گیرد.

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم خاطرنشان کرد: ویونا اسپورت در دور رفت و در میان 6 تیم حاضر بالاتر از تیم سپهر پرواز تهران در رده پنجم جدول قرار گرفته و با کسب پیروزی برابر حریفانی از جزیره کیش و آمل می تواند یک یا دو رده دیگر در جدول صعود کند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا