گوناگون

تیم فوتبال وحدت قم در خانه ماشین سازی تبریز را شکست داد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین هفته فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان غروب سه‌شنبه ادامه پیدا کرد و در یکی از بازی های برگزار شده، تیم ماشین سازی تبریز در قم مغلوب میزبان خود تیم وحدت قم شد.
در این مسابقه که در ورزشگاه شهید حیدریان قم و با حضور تماشاگران مشتاق قمی برگزار شد حمید نظیفی، سید مجتبی مبینی‌پور، محمد حسین مولایی، امیر ملا جمالی، محمد صالح زندی،حبیب سعادتی، علی بختیاری، علیرضا خدا بنده لو محمد عرب خراسانی، حمیدرضا پاکیزه و علیرضا استواری با هدایت سید علی میرمهدی برای نماینده قم به میدان رفتند.

در ترکیب تیم حفاری اهواز، عباس شیروند، مسعود باغ آبادی، فرزاد یوسفی، توحید قوجائی، غلامرضا دادوندی، جعفر برزگر، پرویز رزمی، علی محمدی، صابر حقی ، یونس قاسمی و فرید صلاحی با مربیگری غلامرضا باغ آبادی حاضر بودند.

در این مسابقه نماینده قم در نیمه نخست با یک گل به پیروزی رسید چنان که در دقیقه 30 ضربه سر علی استواری به تور دروازه  عباس  شیروند دروازه بان ماشین سازی بوسه زد تا وحدت در این نیمه برنده بازی باشد گرچه در همین نیمه ماشین سازی یک بار تیرک دروازه وحدت را به لرزه درآورد.

IMG20570346

در نیمه دوم ماشین سازی حملات بیشتری روی دروازه وحدت قم ترتیب داد که حاصل آن گلی بود که این تیم سپید پوش در دقایق آغازین نیمه دوم به ثمر رساند.

در فاصله 7 دقیقه به پایان وقت قانونی بازی ، وحدت قم صاحب موقعیت شد و شوت سرکش حبیب سعادتی به زیبایی دروازه ماشین سازی را گشود تا وحدت با نتیجه 2 بر یک برنده بازی باشد و 3 امتیاز حساس این مسابقه را از آن خود کند.

این در حالی است که وحدت قم در بازی نخست خود برابر شرکت ملی حفاری خوزستان به تساوی یک بر یک رسیده بود و با برد در بازی امروز 4 امتیازی شد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا