گوناگون

تیم قم در جمع 4 تیم برتر تکواندو نونهالان کشور قرار گرفت

هاشم آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون تکواندو کشورمان رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نونهالان برای شناخت برترین ها به منظور اعزام به مسابقات جهانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این انتخابی برترین های تکواندو کشور و چهره های آینده ساز رده سنی نونهالان به عنوان پشتوانه های تکواندو کشور در سال های آتی در اوزان مختلف برابر یکدیگر به روی شیهاپچانگ رفتند و رده بندی بخش تیمی، تیم قم در جمع چهار تیم برتر کشور قرار گرفت.

دبیر هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: همچنين در پايان اين مرحله از رقابت ها، اعضاي كميته فني ناظر بر اين مسابقات اسامي 27 تكواندوكار ديگر را برای حضور در مرحله دوم انتخابي تيم ملي نونهالان اعلام كردند كه اسامي اين تكواندوكاران نیز از سوی فدراسیون تکواندو اعلام شده است.

وی یادآور شد: بر این اساس اميرعلي پرويني، اميرحسين سعيدي، محمدمهدي خباز، كاردوك احمدي، اميرعباس كوثري، نويد نيازي، اميرحسين حق شناس، حسن نوروزي، حسين غلاميان، مهدي شنايي، احمدرضا درويشي و احمدرضا رزقي فر مورد نظر کمیته فنی قرار گرفته اند.

آقایی بیان داشت: همچنین محمدمهدي عمادي، حسين طالب پور، ميلاد سقايي، محمد عشقعلي، محمد خليل ارجمندي، محمدرضا كامل، سيد علي نگهداريان، علي قنبري، سيد حسين كلانتري، محمدهادي نوروزي، عرفان حسن شالي، علي ارشدي، عليرضا قاسميان كياسري، محمدرضا حسيني و محمد حيدري دیگر نفراتی هستند که به مرحله دوم انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان دعوت شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که حسينعلي نعيمي، رحيم صالحي و حميد باقي نژاد از سوی فدراسیون تکواندو کشورمان ناظران فني اولین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان بودند و از از نزديك مبارزات تكواندوكاران را زير نظر داشتند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم در ادامه با اشاره به مدال های کسب شده استان ها در پايان رقابت هاي 3 روزه نونهالان پسر تکواندوکار کشور، اضافه کرد: در این رده بندی تیم البرز با کسب 3 طلا ، 2 نقره و 4 برنز در جایگاه نخست ایستاد و تیم مازندران با کسب 3 طلا، یک نقره و 6 برنز دوم شد.

وی تصریح کرد: همچنین تیم پسران هیئت تکواندو استان تهران با اختصاص 2 طلا، 3 نقره و 5 برنز در مکان سوم قرار گرفت و تیم اعزامی از هیئت تکواندو استان قم نیز با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز حائز رتبه چهارم شد در حالی که فارس با یک نقره و یک برنز، بوشهر با یک نقره و کرمانشاه با یک برنز در رده های پنجم و ششم این رده بندی قرار گرفتند.

آقایی یاد آور شد: قرار بود مسابقات انتخابي وزن دوم اين رقابت ها روز بیست و هشتم ارديبهشت ماه برگزار شود كه به دليل تداخل مسابقات روز شنبه با امتحان سراسري برخي بازيكنان اين رده سني و به لحاظ ارج نهادن به درخواست خانواده ها و تحصيل تكواندوكاران نونهال، رقابت های بعدی بیست و سوم خردادماه برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم در پایان با بیان اینکه سیدهادی کشوری، مهدی عابد و محمد بینایی از قم به مرحله دوم انتخابی راه یافته اند، تصریح کرد: اولین دوره مسابقات جهانی نونهالان تکواندو در روزهای 2 تا 5 مردادماه به میزبانی کشور آذربایجان برگزار خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا