گوناگون

جاسم کرار: دوست دارم دوباره آبی پوش شوم

آی اسپورت: بحث حضور جاسم کرار در استقلال چند روزی است مطرح شده است. با وجود اینکه برخی رسانه ها به تکذیب این مساله دست زدند اما امروز کرار در گفت و گویی عنوان کرد مذاکراتش به صورت جدی پیش می رود. این هافبک عراقی در این خصوص اظهار داشت: من الان در عراق هستم اما وکیلم در ایران پیگیر مذاکره با استقلال است. خوشبختانه می دانم که مذاکرات خوبی انجام شده و اگر توافق نهایی صورت گیرد، به زودی راهی ایران می شوم تا قراردادم را به امضا برسانم و دوباره پیراهن استقلال را بر تن کنم.

او ادامه داد: من بسیار دوست دارم دوباره به استقلال برگردم. استقلال تیم خوبی است، هواداران خوبی دارد و مربی بزرگی بالای سرش است. دوست دارم دوباره به این تیم بیایم و خاطرات گذشته را از ذهنم پاک کنم.

از او پرسیدیم آیا هنوز هم از اتفاقات گذشته با استقلال ناراحت است که اینطور پاسخ داد: قطعا ناراحتم اما حالا هم سرمربی استقلال نسبت به آن زمان تغییر کرده و هم مدیرعامل. با حضور مسئولان جدید قطعا استقلال مشکلات گذشته را ندارد و به همین خاطر بسیار علاقمند هستم دوباره به این تیم برگردم.

کرار در پاسخ به این پرسش که آیا برای حضور در ایران مشکل ورودی ندارد، تاکید کرد: خیر، هیچ مشکلی ندارم و اگر وکیلم با استقلالی ها توافق کند به این تیم می آیم.

وی در پایان افزود: من دیگر آن بازیکن پرخاشگر نیستم. سنم بالاتر رفته و تجربه ام بیشتر شده است. امیدوارم اگر توافق کردیم، بتوانم برای استقلال مفید باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا