گوناگون

جانشین فرمانده کل سپاه: مردمی بودن جوهره اصلی سپاه است

81200642 5759822

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈحسین سلامیˈ روز شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلا مازندران در ساری افزود: سپاه پاسداران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی بویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی خدمات ارزنده ای و بی شائبه ای داشته است.

وی همچنین اظهارداشت: ملتی دارای عظمت و بزرگی است و در منظومه جهانی به عنوان یک قدرت حقیقی و صاحب اعتبار و دارای هویت است که دارای عناصر اصیل باشد.

وی بیان داشت: اگر کشوری دارای رهبری بزرگ و مکتبی حیات بخش و مردمانی آگاه و مومن باشد ،آنگاه کشوری بزرگ در جهان شناخته می شود.

وی ادامه داد: جهان بر اساس ذهنیت و ادراک خود نسبت به کشورها و ملت ها عمل می کند.

سردار سلامی به برخورداری ایران اسلامی از سه عنصر اصلی رهبری بزرگ و مکتب حیات بخش و ملت بزرگ اشاره کرد و گفت: وقتی این سه عنصر جمع می شود یک بزرگی و عظمتی را تشکیل می دهند و وسیله ای برای رشد و تعالی می شوند .

سردار سلامی افزود: برخورداری از رهبری انقلاب و نظام وجه تمایز انقلاب و ملت ما با سایر ملت ها بحساب می آید و مطالعه تاریخ نشان می دهد هیچ یک از انقلاب ها جز انقلاب اسلامی نتواستند برای مدت طولانی دوام بیآورند.

وی بیان داشت: متصل شدن به قدرت الهی پایان ناپذیر است و ظرفیت هایی ایجاد می کند که هر چقدر رشد کند دشمنان نمی توانند از ارتفاع این قدرت الهی عبور کنند.

وی تصریح کرد: شکست و پیروزی مربوط به باور ملت ها است همه چیز در ذات ملت ها شکل می گیرد و ملت ایران به این باور رسیده که قدرت های بزرگ هر چقدر بزرگ باشند باز هم کوچک اند.

وی ادامه داد: همه فتنه ها علیه ما جهانی است دشمنان پیوسته و بی وقفه هر آنچه که بتوانند انجام می دهند اما مردم ما با همه این فشارها برای ارزش های خود تلاش می کنند و به لطف الهی همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

در پایان این جلسه از زحمات و خدمات سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سابق سپاه کربلا مازندران تقدیر و سردار حسین بابایی به عنوان فرمانده سپاه جدید کربلا استان به حاضرین معرفی شد.ک/2

7330///

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا