گوناگون

جرارد: کاپلو اعتقاد نداشت من کاپيتان‌اول باشم

 استيون جرارد، هافبک تيم ملي فوتبال انگليس در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: کاپلو اعتقاد نداشت که من کاپيتان اول تيم باشم ولي روي هاجسون اين‌گونه نيست. نمي‌دانم او چرا اين طور بود اما فکر مي‌کنم تنها به عنوان يک بازيکن به من اعتقاد داشت و بر اساس يک بازيکن مرا مورد ارزيابي قرار مي‌داد. البته در مجموع تصميم اينکه چه کسي کاپيتان تيم باشد به نظر کاپلو بستگي داشت ولي حالا من در تيم هاجسون کاپيتان اول تيم هستم و اين باعث تقويت روحيه‌ام مي‌شود.

کاپلو در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي ريو فرديناند را به عنوان کاپيتان اول و جان تِري را کاپيتان دوم سه‌شير انتخاب کرده بود، جايي که تيم ملي انگليس در مرحله يک‌هشتم نهايي با شکست مقابل آلمان از دور رقابت‌ها حذف شد.

وي ادامه داد: البته رابطه من و کاپلو روي هم‌ رفته خوب بود و از کار کردن زير نظر او لذت مي‌بردم. در آن موقع هم فرديناند و هم تِري در ترکيب تيم بودند و فابيو به آنها براي سپردن بازوبند کاپيتاني اعتقاد بيشتري داشت. شايد او اين‌گونه فکر مي‌کرد که ريو و جان مي‌توانند چيز متفاوت‌تري نسبت به من به عنوان کاپيتان ارائه دهند و اين نظر او بود.

کاپيتان ليورپول با تمجيد از سرمربي انگليس اظهار داشت: اين بار هاجسون به من اعتقاد دارد که کاپيتان تيمش باشم. ما هنوز در تيم‌مان بازيکناني همچون فرانک لمپارد، وين روني و فيل جاگيلکا را داريم و مي‌خواهم در کنار هم تيم انگليس را رهبري کنيم. در اين جام جهاني به عنوان کاپيتان لذت بيشتري خواهم برد.

انگليس در گروه D جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي ايتاليا، کاستاريکا و اروگوئه ديدار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا