گوناگون

جشنواره "اوسانه هاي قِشَنگ" در ميامي برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مديركل كانون پرورش فكري كوكان و نوجوانان استان سمنان بعد از ظهر پنج شنبه در جشنواره قصه گويي “اوسانه هاي قشنگ” در محل سالن همايش هاي كانون پرورش فكري كوكان و نوجوانان این شهرستان، به اهميت قصه گويي و بيان داستان اشاره داشت و گفت: خداوند متعال در قرآن كريم، قصه هاي آموزنده اي براي انسانها قرار داده و مخاطب را تشویق می کند تا قصه را پی گیری کند.

علي اكبر فراتي با تصریح بر اینکه قصه هاي حكيمانه و آموزنده مي تواند در تعليم و تعلم كودكان و نوجوانان و حتي بزرگسالان تاثير داشته باشد، گفت: در بسياري از اين قصه ها مسائل مهمي كه در زندگي روزمره انسان رخ مي دهد بيان شده است.

وی ترويج فرهنگ قصه و قصه گويي در جامعه را ضروري دانست و تاكيد كرد: والدين بايد فرهنگ قصه و قصه خواني را براي فرزندان خود ايجاد كنند و با بازگو كردن داستان ها و قصه گفتن به شناساندن بزرگان دين و انقلاب كمك كنند.

مدير كل كانون پرورش فكري كوكان و نوجوانان استان سمنان اظهار داشت: اگر مي خواهيم كه آينده خوبي در انتظار كودكان ما باشد بايد از هم اكنون به فكر آينده آنها و برنامه ريزي مناسبي در اين زمينه داشته باشيم.

قصه گويي و برپایی نمايشگاه بوي شادي از دیگر برنامه های اين مراسم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا