گوناگون

جشن شب میلاد امام زمان (عج) در حرم منور رضوی برگزار شد

81198919 5756871

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با قرائت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد، صدها زائر و مجاور شیفته و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بارگاه حضرت امام رضا (ع) گرد هم آمدند تا میلاد فرزند غایب ایشان مهدی موعود (عج) را به پیشگاه مقدسشان تبریک و تهنیت عرض کنند.

ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این جشن بزرگ که در صحن جامع رضوی بارگاه حضرت امام رضا (ع) برگزار شد به مولودی خوانی پرداختند.

امام جمعه موقت مشهد نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت قائم (ع) ظهور ایشان را یک واقعیت انکارناپذیر دانست و گفت: مساله ظهور آن حضرت بنا بر روایات و آیات قرآن کریم کاملا برای همه شیعیان واضح و مبرهن است.

حجت الاسلام ˈمحمد باقر فرزانهˈ افزود: آنچه که در قرآن کریم و روایات درباره ظهور حضرت مهدی (عج) بیان شده دلایل محکمی بر چگونگی ظهور آن منجی عالم بشریت است که هر گونه ادعای واهی اشخاص درباره آن حضرت را باطل می سازد.

وی بیان کرد: ماموریت همه انبیای الهی هدایت بشر در مسیر حق و رسیدن به پروردگار بوده و ادامه این مسیر برای شیعیان در مهدویت و انتظار برای ظهور منجی عالم بشریت تعریف شده است.

وی بیان کرد: همه فرق اسلامی با اختلافات جزئی آمدن امام زمان (عج) را قبول دارند و وجود ایشان یک حقیقت کلی است که بشر حتما به چشم خواهد دید.

وی گفت: وعده های پروردگار، فطرت عدالت جو و معنویت گرای آدمی، مبین آمدن منجی و ایجاد تحولی شگرف در زندگی دنیاست.

به گزارش ایرنا، در این مراسم قرائت دعای پرفیض کمیل توسط یکی از مداحان اهل بیت (ع) با حضور پرشور زائران و مجاوران برگزار شد./2

7489 /664

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا