گوناگون

جوانان اصفهانی باید به ورزش گرایش پیدا کنند/ بسترهای لازم برای رشد ورزش فراهم است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلطان‌حسینی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با اشاره به اهمیت توجه ورزش‌های مختلف در اصفهان اظهار داشت: آشنایی مناسبی با ورزش بدنسازی دارم و همواره تلاش کرده‌ام که به این ورزش توجه لازم داشته باشم تا انتخابات هیئت در آرامش کافی برگزار شود.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اهمیت بسیاری برای ورزش‌های مختلف قائل بوده و امیدوار هستم که این هیئت با انتخابات رئیس جدید، موفقیت خود را تداوم بخشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اصفهان تصریح کرد: امیدوار هستم که مسئولان حمایت لازم را از ورزش بدنسازی در اصفهان صورت دهند تا این ورزش بتواند بار دیگر در نصف جهان رونق گیرد.

وی با بیان اینکه بدنسازی و پرورش اندام در اصفهان علاقمندان بسیاری دارد، گفت: مسئولان باید حمایت‌های لازم را از این ورزش انجام دهند تا با رونق آن، جوانان بیش از گذشته به سمت ورزش گرایش پیدا کنند.

سلطان‌حسینی اضافه کرد: رشد ورزش بدنسازی در اصفهان اهمیت بسیاری دارد و همه باید کاری کنند که جوانان با فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد، به سمت ورزش گرایش پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا