گوناگون

حضور وزیر اطلاعات در روزنامه کیهان

روز یکشنبه، همزمان با میلاد مسعود امام حسین علیه‌السلام، وزیر اطلاعات ضمن حضور در مؤسسه کیهان با نماینده ولی فقیه و سرپرست مؤسسه دیدار و به گفت‌وگو نشست.

به گزارش «روزنو» حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی پس از یک ساعت و نیم گفت‌وگو با حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در نماز جماعت مؤسسه کیهان حضور یافت و ضمن شرکت در جشن میلاد امام حسین علیه‌السلام به ایراد سخن پرداخت.

وزیر اطلاعات با برشمردن برخی از سجایای اخلاقی و نشانه‌هایی از روح بلند و ملکوتی حضرت سیدالشهداء(ع) به تبیین انگیزه‌ها و اهداف قیام آن حضرت و دلایل ماندگاری عاشورا و کربلا اشاره کرد و با بیان این که انقلاب اسلامی الگو گرفته از عاشورای حسینی(ع) است گفت؛ اجرای احکام تعطیل شده اسلام، مبارزه با حاکمان ظالم و ستمگر که به ناحق بر کرسی قدرت نشسته بودند و حمایت و تامین امنیت مظلومان در مقابل ظلم و بیداد ستمگران از جمله اهداف قیام عاشورا بوده است که در انقلاب اسلامی از سوی حضرت امام رضوان‌الله تعالی‌علیه و رهبر‌معظم انقلاب دنبال شده و همه مسئولان ملزم به پیروی از این الگوی حیات‌بخش و انسان‌ساز هستند.

وزیر اطلاعات ایستادگی و مقاومت در برابر سلطه‌گران را وظیفه همه کسانی دانست که خود را پیرو مکتب عاشورا می‌دانند و بر تبعیت از ولی فقیه که ادامه دهنده راه حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام است، تاکید دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا