گوناگون

حمايت آگرو از مسي در مقابل انتقادات

سرخيو آگرو، مهاجم تيم ملي فوتبال آرژانتين در حمايت از هم‌تيمي خود به روزنامه «تايمز آف اينديا» گفت: مردم ديگر بيش از حد در مورد وقفه هشت‌ ساله‌اي که بين اولين و دومين گل مسي در رقابت‌هاي جام جهاني افتاده است، صحبت مي‌کنند. درست است که ليونل در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي موفق به گلزني نشد ولي شگفت‌انگيز بازي کرد و پاس گل‌هاي زيادي را به هم‌تيمي‌هايش داد. مهم اين است که به پيروزي آرژانتين فکر کنيم، چون هيچ چيز مهمتر از رسيدن به نتيجه تيمي بهتر نيست.

به نقل از تسنيم، وي افزود: ليونل تا به اينجاي جام بيستم فوق‌العاده بوده است. گلي هم که او در ديدار مقابل بوسني به ثمر رساند عالي بود و براي وي خوشحاليم، چون مي‌دانيم که قادر به انجام چه کارهايي است. ما همگي مي‌خواستيم در نخستين بازي خود در جام جهاني 2014 شروعي مثبت داشته باشيم. حالا از اينکه موفق شديم اين جام را با پيروزي و کسب سه امتياز شروع کنيم، واقعاً خوشحاليم.

مهاجم منچسترسيتي در پايان خاطرنشان کرد: انتقادات هميشه مطرح خواهد بود ولي مي‌دانيم که به وظيفه‌مان عمل کرده‌ايم. البته اين را هم مي‌دانيم که هميشه مي‌توان عملکرد بهتري داشت. ما هميشه تلاش مي‌کنيم چه فردي چه تيمي اينگونه باشيم.

تيم ملي آرژانتين ساعت 20:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه مينيه‌روي شهر بلوهوريزونته برزيل به مصاف ايران مي‌‌رود. در حال حاضر در گروه F تيم آرژانتين با 3 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي ايران و نيجريه با کسب يک امتياز به طور مشترک در جايگاه دوم هستند و بوسني‌وهرزگوين تنها تيم بدون امتياز اين گروه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا