گوناگون

حملات داعش خللی در روند بازسازی حرمین شریفین ایجاد نکرده است

81231907 5813706

به گزارش ایرنا،جابر مهدیار عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در اثر حملات داعش تاکنون آسیبی متوجه افرادی که بمنظور بازسازی به عراق اعزام شده اند نشده و هم سالم و در بازسازی حرم ها فعال هستند.

وی گفت:تمامی مراحل طراحی نیم ضریح خیمه گاه امام سجاد(ع) اعم از درودگری، آینه کاری، مقرنس کاری و طلاکاری با برآورد 20میلیاردریالی در استان فارس در حال انجام می باشد.

این مقام مسوول با اشاره به ارسال سه در طلای امامین جوادین که در چند ماه اخیر ، اضافه کرد: شش پنجره در طرفین درهای طلا پیش بینی شده که توسط این ستاد در حال ساخت است.

رییس ستاد عتبات عالیات فارس ساخت درهای صحن مطهر حضرت زهرا(س) با طراحی کتابخانه، موزه، درمانگاه، صحن برای عبادت، پارکینگ و حوزه علمیه را یکی دیگر از اقدامات این ستاد در عراق عنوان کرد و افزود: ساخت مصلی عقیله بنی هاشم و حضرت زینب(س) نیز طراحی شده که در حال تکمیل شدن است.

مهدیار با اشاره به ساخت و ساز صحن حضرت فاطمه(س) در نجف اضافه کرد:زمین این صحن به قیمت متری 50میلیون ریال به فروش می رسد.

وی با اشاره به اینکه هر مترمربع زمین این صحن به افراد فروخته می شود و در مقابل سند افتخاری را دریافت خواهند که این طرح به نوعی کمک به ساخت صحن مطهر حضرت فاطمه(س) است خاطر نشان کرد:افراد می توانند به طور دستجمعی اقدام به خرید مساحت بیشتری داشته باشند و در این خصوص هیچگونه مانعی وجود ندارد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس اظهار داشت:از سال 84 تا پایان اسفند سال 92 رقمی حدود 500 میلیارد ریال از محل نذورات مردمی برای بازسازی حرمین در این استان جمع آوری شد .ک/2

7374/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا