گوناگون

حوادث رانندگی درراههای روستایی جنوب سیستان و بلوچستان 20درصد افزایش یافت

81218856 5791618

به گزارش روز شنبه ایرنا، سروان محمود براتی در نخستین گردهمایی دهیاران شهرستان های چابهار و کنارک به منظور تجلیل از دهیاران همیار پلیس گفت: افزایش این حوادث ایجاب می کند که اقدام عملی و موثر با همکاری و همیاری دهیاریها برای کاهش تعداد تصادم ها باید در اولویت قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار نیز در این گردهمایی با اشاره به اهمیت همکاری دهیاران با پلیس، مشارکت فعال دهیاران و اطلاع رسانی دقیق و آگاه سازی عمومی در زمینه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح جاده های روستایی را خواستار شد.

ˈمهدی سرحدیˈ بر استفاده از ظرفیت معتمدان، شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و امامان جمعه و جماعت برای فرهنگ سازی و تشویق مردم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

کارشناس امور دهیاری های فرمانداری ویژه چابهار نیز با ارایه گزارشی از فعالیت های دهیاری های این شهرستان گفت: چابهار اکنون دارای 116 دهیاری است که سه نفر آنان از قشر بانوان هستند.

ˈ محمد شریف حسین برˈ بر لزوم همکاری دهیاران در زمینه های مختلف از جمله انعکاس نقاط حادثه خیز مسیرهای روستایی به اداره راه و شهرسازی و برگزاری نشست های عمومی با اهالی روستاها و تشویق آنان به رعایت قوانین و مقررات رانندگی و همکاری هرچه بیشتر با ادارات مربوطه و پلیس راه تاکید کرد.

گفتنی است، در پایان این گردهمایی لوح تقدیر و حکم ماموریت افتخاری راهور محله به دهیاران شهرستان های چابهار و کنارک داده شد.

س.ن1744 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا