گوناگون

خیران مدرسه ساز آملی بیش از65 واحد آموزشی تحویل آموزش وپرورش دادند

81199259 5757485

به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل، ˈ حمید محمدنسب ˈ روز جمعه در ششمین جشنواره خیران مدرسه ساز شهرستان آمل گفت: خیران مدرسه سازآملی در این سالها در کنار آموزش و پرورش باعث تحول در ساخت وسازهای آموزشی این شهرستان شدند.

وی افزود: هم اکنون خیران مدرسه ساز شهرستان آمل در ساخت 20 کلاس درس جدید و نوسازی ومقاوم سازی چندین مدرسه دیگر با آموزش وپرورش همکاری دارند.

رییس آموزش وپرورش آمل ، با بیان اینکه خوشبختانه خیران آملی برابرتعهدات خود برای ساخت مدرسه دراین شهرستان عمل کردند، اضافه کرد: درسال تحصیلی 92-93 خیران مدرسه ساز آملی بیش از 17میلیارد ریال برای کمک به دانش آموزان کم توان مالی وتحصیلی و برنامه های دیگر آموزش وپرورش کمک کردند.

محمدنسب تصریح کرد: با پیگیریهای یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی امسال حدود یک میلیارد ریال اعتبار برای هوشمندسازی مدارس، سرویس رایگان مناطق محروم و تجهیزکتابخانه های مدارس شهرستان اعتبار جذب واختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: همه افرادی که به عنوان خیر در پروژه های مختلف آموزش وپرورش مشارکت می کنند، اقدامی جهادی وماندگار صورت می دهند و این کار ارزشمند آنها در راستای حفظ هویت وتعالی جامعه است .

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه سازشهرستان آمل هم دراین مراسم، به عضویت75 خیر در این مجمع اشاره کرد وافزود: این خیران در سالهای اخیر به صورت انفرادی ویا مشارکتی با آموزش وپرورش در ساخت ، نوسازی ومقاوم سازی 65 واحد آموزشی این شهرستان در کنار آموزش وپرورش بودند.

ˈحسن بیک مهدویˈ افزود: گرچه تمامی کارهای خیر اجر وقرب در نزد خداوند دارد، اما شما خیران عزیر بهترین راه که امر مقدس مدرسه سازی است را انتخاب کرده اید.

شهرستان حدود 400هزار نفری آمل بیش از 58هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.ک/3

ک/7327///

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا